اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالحسین گناوه خبر داد

اجرای 60 برنامه هفته دفاع مقدس در گناوه

فرمانده سپاه انصارالحسین گناوه گفت: در هفته دفاع مقدس 60 برنامه در شهرستان گناوه برگزار می‌شود که با رژه نیروهای مسلح در 31 شهریورماه آغاز خواهد شد.

اجرای 60 برنامه هفته دفاع مقدس در گناوه

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، علیرضا غریبی پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران، هفته دفاع مقدس را یادآور خاطره ایثار و پایمردی رزمندگان دانست و گفت: این عزیزان جانانه از میهن و انقلاب در برابر دشمن تا بن دندان مسلح مبارزه کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست تجاوزگران بیفتد.

وی با بیان اینکه استقلال، آزادی، اقتدار، امنیت، پیشرفت و صلابت امروز کشور مرهون فداکاری این عزیزان است، افزود: پاسداری و حفاظت از دست‌آوردهای دوران دفاع مقدس وظیفه همگان است و سپاه و بسیج رسالت سترگی برعهده دارند.

فرمانده سپاه انصارالحسین گناوه با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گناوه اعلام کرد: درطول هفته دفاع مقدس حدود 60 برنامه دراین شهرستان پیش‌بینی شده که رژه حماسی 31 شهریور در جوار یادمان شهدای گمنام گناوه و تشییع سه شهید گمنام در بندر ریگ از مهم‌ترین آنهاست.

مسئول روابط عمومی سپاه گناوه نیز گفت: رسانه‌ها نقش اثرگذاری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند و از فعالان این عرصه که همواره در اطلاع‌رسانی عملکرد سپاه پیشقدم بوده‌اند انتظار داریم برنامه‌های هفته دفاع مقدس را به نحو احسن و شایسته پوشش رسانه‌ای دهند.

انتهای پیام/66006/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول