اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان اعلام کرد

تشریح برنامه‌های سپاه گلپایگان در هفته دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان برنامه‌های سپاه گلپایگان در هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.

تشریح برنامه‌های سپاه گلپایگان در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، محمداسماعیل علیشاهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: نشست بصیرتی پیشکسوتان بسیج سپاه، رزمایش و تمرین‌های تاکتیکی گردان‌های عاشورا، غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، رژه موتوری بسیجیان از پایگاه‌های بسیج شهرستان به سمت گلزار شهدا و برگزاری سه یادواره شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گلپایگان است.

وی برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نمایشگاه عکس، خوشنویسی و کتاب و جلسات بصیرتی با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گلپایگان اعلام کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان ادامه داد: برگزاری شب شعر و خاطره‌گویی و روایت‌‌گری برای نسل جوان و خصوصاً دانش‌آموزان در مدارس، حضور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مدارس، نشست اخلاقی و احکام، پیاده‌روی خانوادگی و نشست‌ها و همایش‌های بصیرتی برای اقشار مختلف مردم، حضور یکپارچه بسیجیان در نماز جمعه و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی از دیگر برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان است.

علیشاهی برگزاری یادواره شهدای زن بسیج خواهران در پایگاه حضرت زینب گلشهر، برگزاری یادواره شهدا در روستاهای درُ، تیکن و شورچه و پرده‌برداری از تمثال مبارک 26 شهید دوران دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های بسیج گلپایگان اعلام کرد.

وی هدف از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس را آشنایی نسل جوان با رشادت و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا عنوان کرد.

انتهای پیام/63014/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول