اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان تاکید کرد

لزوم تبیین ارزش‌های دفاع مقدس به قشر جوان

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان بر لزوم تبیین ارزش‌های دفاع مقدس به قشر جوان تاکید کرد.

لزوم تبیین ارزش‌های دفاع مقدس به قشر جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل خوئینی ظهر امروز در جلسه هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: مسئولان باید اهتمام جدی در شناساندن ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس داشته باشند.

وی به اهمیت موضوع ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: اقدامات فرهنگی باید با محوریت ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برنامه‌ریزی شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان هفته دفاع مقدس را یادآور شد و تاکید کرد: دستگاه‌های فرهنگی باید نسبت به اجرا کردن برنامه‌های مناسب فرهنگی برای هفته دفاع مقدس اقدام کنند.

وی توسعه فعلی کشور در ابعاد مختلف را مرهون رشادت‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: آرامش امروز کشور مدیون رشادت رزمندگان جبه‌های حق علیه باطل است.

خوئینی با بیان اینکه پیروزی جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی با تدبیر امام خمینی (ره) حاصل شده است، افزود: جان‌فشانی و ایثار رزمندگان و تدبیر مسئولان نظام موجب پیروزی کشور در این جنگ تحمیلی بوده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان همچنین به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و اظهار داشت: برقراری نظم و آرامش در کشور حاصل تلاش مسئولین و کارکنان نیروی انتظامی است.

وی بیانات مقام معظم رهبری در مورد امنیت در جامعه را یادآور شد و تاکید کرد: مقام معظم رهبری بر وجود امنیت و آرامش در کشور بارها تاکید کرده است.

خوئینی اهمیت و توجه به مسئله امنیت در کشور را مهم دانست و یادآور شد: برای حفظ امنیت و آرامش در جامعه نیازمند همدلی و همکاری نیروهای انتظامی و امنیتی هستیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان با بیان اینکه بدون وجود امنیت نمی‌توان پیشرفت کرد، اظهار داشت: وجود امنیت در جامعه برای توسعه در همه ابعاد امری لازم و ضروری است.

وی همچنین به جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اقتدار سپاه موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

خوئینی با بیان اینکه رضایت رهبری از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موضوع مهمی است، افزود: عملکرد مناسب سپاه موجب رضایت کامل مقام معظم رهبری از عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان به رتبه سوم امنیت استان زنجان در کشور اشاره کرد و گفت: زنجان جزو امن‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود.

وی جایگاه زنجان را در سطح کشور مناسب ارزیابی کرد و یادآور شد: مردمان نجیب و وجود مسئولین پرتلاش و متعهد موجب ایجاد آسایش و امنیت مناسب در سطح استان شده است.

خوئینی خواستار اهتمام جدی مسئولین در برگزاری برنامه‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس و نیروی انتظامی شد و تاکید کرد: کیفیت برنامه‌های فرهنگی مورد توجه جدی قرار داشته باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان با بیان اینکه باید برنامه‌های شاخص برای هفته دفاع مقدس ارائه شود، افزود: کمیت و تاثیر‌گذاری برنامه‌ها باید در اولویت قرار گیرد.

وی خواستار حضور فعال مسئولان در بازدید از مراکز انتظامی شد و گفت: در هفته نیروی انتظامی انتظار می‌رود مسئولین دستگاه‌ها در تقدیر از مراکز انتظامی شهرستان حضور فعال داشته باشند.

انتهای پیام/73007/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول