اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کردستان

1200 برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان از برگزاری یک‌هزار و 200 برنامه مختلف در گرامیداشت سی و سومین سالگرد دفاع مقدس در استان خبر داد.

1200 برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدرضا شرف‌بیانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان اظهار کرد: این برنامه‌ها در قالب 8 کمیته شامل کمیته نیروهای مسلح، روستایی، ایثارگران، علمی، ورزشی و جوانان، بانوان، اطلاع رسانی و تبلیغات و کمیته پشتیبانی انجام خواهد شد.

وی افزود: در این هفته همچنین نهادها و دستگاه‌های مختلف از جمله ارتش، نیروی انتظامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز برنامه خواهند داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به شاخص‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان بیان کرد: برگزاری شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تدفین پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در سریش‌آباد، رژه نیروهای مسلح، نواختن زنگ دفاع مقدس در سطح مدارس استان همزمان با بازگشایی مدارس، عطر افشانی و غبارروبی مزار مطهر شهدای استان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از فرماندهان دوران دفاع مقدس از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

شرف بیانی اضافه کرد: برگزاری نشست‌های علمی در خصوص نقش خانواده در دوران دفاع مقدس توسط کمیته بانوان، برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی و فرهنگی در سطح بخش‌ها و روستاها توسط کمیته روستایی، برگزاری محافل شعر و ادب فارسی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، فضاسازی تبلیغی در سطح استان، اکران فیلم های دوران دفاع مقدس در سطح سینماهای استان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی برگزاری مسابقات قصه‌گویی با محوریت دفاع مقدس با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و برپایی ایستگاه‌های صلواتی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان ذکر کرد و افزود: همچنین در این ایام از فعالان حوزه دفاع مقدس که بیشترین تاثیرگذاری در حوزه ایثار و شهادت را از لحاظ پوشش خبری و اطلاع رسانی و خبرنگاران این حوزه داشته تجلیل خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان تصریح کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از 31 شهریور تا ششم مهر ماه به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

شرف‌بیانی عفاف و پاسداری، نقش زنان در صیانت از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی، ایثارگران و شهیدان، رزمندگان و ولایت‌مداری و روز درس‌ها و عبرت‌ها از وقایع جنگ تحمیلی، وحدت نیروهای مسلح و پاسداشت حماسه عملیات ثامن ‌الائمه (ع) را روزشمار هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

انتهای پیام/79005/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول