اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا خبر داد

برگزاری یادواره 500 شهید صومعه‌سرا در هفته دفاع مقدس

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا از برگزاری یادواره 500 شهید این شهرستان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

برگزاری یادواره 500 شهید صومعه‌سرا در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، مرتضی رضایی ظهر امروز در جلسه شورای هم‌اندیشی برنامه‌های هفته دفاع مقدس فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: ایران اسلامی همواره مدیون انقلاب، دفاع مقدس و جانفشانی سربازان رشید اسلام است.

وی افزود: ملت ایران در سایه رحمت و برکت انقلاب اسلامی و خون‌های ریخته شده شهدا آسایش و آرامش اجتماعی دارند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا، هدف از برپایی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در هفته دفاع مقدس را یادآوری یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس کمتر از شهدای کربلا نیست، تصریح کرد: پایبندی به هدف واحد و مقدس و اطاعت از رهبری از دلایل عزت و ارزش روزافزون شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس است.

رضایی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در صومعه‌سرا یادآور شد: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس و رأس ساعت 9 صبح رژه خودرویی و موتوری در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

وی برپایی نمایشگاه دفاع مقدس با محوریت حجاب، مهدویت، حدیث عشق و ولایت فقیه را از دیگر این برنامه‌ها خواند و بیان کرد: سه مراسم یادواره شهدا در سه منطقه صومعه‌سرا همزمان با ایام مذکور در این شهرستان برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا از فعال‌سازی حلقه‌های صالحین در مساجد صومعه‌سرا خبر داد و متذکر شد: فعالیت حلقه‌های طرح صالحین در هفته دفاع مقدس برجسته‌تر می‌شود.

وی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، فعال‌سازی گشت‌های اطلاعاتی و عملیاتی در سطح شهر، برپایی برنامه‌های ورزشی و شرکت در نماز جمعه را از جمله برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در صومعه‌سرا برشمرد.

رضایی با بیان اینکه طبق بخشنامه ابلاغی مراسم یادواره 500 شهید صومعه‌سرا باید هر سه سال یک‌بار برگزار شود، ادامه داد: با رایزنی‌های انجام شده، این برنامه امسال در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

به گفته وی، مراسم یادواره 500 شهید صومعه‌سرا 17 یا 18 مهر امسال در سالن مصلای این شهرستان با حضور مردم، مسئولان، خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا، فضاسازی فرهنگی، ترویج فرهنگ بسیجی و تشریح بخشی از ایثارگری و تدبیر شهدا در دوران دفاع مقدس در بین جوانان امروز را امری ضروری دانست.

انتهای پیام/84003/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول