اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان خبر داد

اجرای 76 برنا همزمان با هفته نیروی انتظامی در زنجان

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: همزمان با هفته نیروی انتظامی در مجموع 76 برنامه اجرا می‏شود.

اجرای 76 برنا همزمان با هفته نیروی انتظامی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا صالحی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی یکی از دستگاه‏های متولی ایجاد نظم و امنیت به شمار می‏رود.

وی با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی مصادف با 13 تا 19 مهر ماه سال‌جاری است، تصریح کرد: شعار امسال این هفته نیز اقتدار پلیس در سایه مردم‏داری، قانون‏مداری و روزآمدی اعلام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه اقتدار پلیس زمانی محقق می‏شود که در سایه مردم‏داری باشد، اضافه کرد: تجدید عهد و پیمان و میثاق با خدا برای خدمت به مردم از مهم‏ترین اهداف بزرگداشت هفته نیروی انتظامی محسوب می‏شود.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم پلیس فتا را ندیده‎اند اما حضور آن را با وجود آرامشی که در فضای سایبری ایجاد شده است، لمس می‏کنند، ادامه داد: ایجاد امنیت از مهم‏ترین وظایف این نهاد محسوب می‏شود.

صالحی با بیان اینکه 76 برنامه مختلف به مناسبت هفته نیروی انتظامی در سطح کشور اجرا می‏شود، افزود: اجرای برنامه‏ها در سطح شهرستان‏ها بیش از این تعداد خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امروز پلیس با مسیری که در پیش گرفته از پلیس دانش‌بنیان به پژوهش‌محور و از آن نیز به پلیس حرفه‏گرا تبدیل شده است، اذعان داشت: نیروی انتظامی استان زنجان در سال گذشته در زمینه برگزاری بزرگداشت این هفته رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان به برگزاری پیاده‏روی خانوادگی همزمان با هفته نیروی انتظامی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این برنامه در همه شهرستان‏های استان زنجان عملیاتی خواهد شد.

در ادامه این جلسه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان هدف از برگزاری هفته نیروی انتظامی را تعمیق سطح تعامل با مردم و دستگاه‏ها، آموزش همگانی، ارائه هشدارهای پلیس، نمایش اقتدار و هوشمندی، کارآمدی و مردم‏داری پلیس و ارتقا فرهنگ ارزش‎گذاری دانست.

جعفر کردلو به برگزاری مراسم افتتاحیه هفته نیروی انتظامی و مراسم صبحگاه اشاره کرد و افزود: ویزیت رایگان در درمانگاه امام علی (ع) زنجان نیز از دیگر برنامه‏ها به شمار می‏رود.

انتهای پیام/73006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول