اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

کشف 551 کیلو تریاک در عملیات پلیسی اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای پنج عملیات ضربتی و منسجم مأموران ایست و بازرسی شهید شرافت نایین طی 48 ساعت گذشته و کشف مقدار 551 کیلو و 415 گرم تریاک خبر داد.

کشف 551 کیلو تریاک در عملیات پلیسی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: نیروی انتظامی در راستای وظایف ذاتی خود و مبارزه با مواد افیونی و خطرناک مخدر همچنین برخورد جدی و سرسختانه با عامل یا عاملان تهیه و توزیع آن، موفقیت‌های ارزشمندی در این راه کسب کرده و توانسته با عزم جدی نیروهای خدوم و جانفشان خود بسیاری از باندها و سر شبکه‌های مهم قاچاق مواد مخدر را نابود و منهدم کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه به عملیات‌های 48 ساعته گذشته مأموران انتظامی ایست و بازرسی شهید شرافت نایین استان اشاره کرد و افزود: مأموران این ایستگاه با اجرای پنج عملیات ضربتی موفق شدند هشت دستگاه خودروی سبک و سنگین را که با جاسازی و پوشش‌های ماهرانه قصد جابه‌جایی و انتقال مواد مخدر را داشتند، شناسایی و متوقف کنند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در این عملیات‌ها در مجموع 551 کیلو و 415 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و 20 نفر از قاچاقچیان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

آقاخانی مواد مخدر را بلای خانمان‌سوز و یکی از دلایل اصلی فروپاشی بنیان خانواده‌ها دانست و خاطر نشان کرد: اعتیاد زمینه بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی را در جامعه فراهم می‌کند و مبارزه جدی و بی امان با این پدیده شوم نیازمند عزم عمومی بوده و شهروندان باید در این راه مشارکت خود را با پلیس بیش از پیش افزایش داده و موارد مشکوک را در طول شبانه روز به تلفن‌های 110 و یا شماره تماس 2183462 پلیس مبارزه با مواد مخدر اعلام دارند.

انتهای پیام/2301/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول