اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران تاکید کرد

مقابله جدی پلیس با عوامل توزیع مواد مخدر در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به طرح‌های امنیتی و انتظامی استان در راستای مقابله با جرایم و برقراری امنیت ترافیکی یکی از اولویت‌های مهم استان را مقابله جدی پلیس با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر اعلام کرد.

مقابله جدی پلیس با عوامل توزیع مواد مخدر در مازندران

به گزارش خبرگزارس فارس از شهرستان ساری، مسعود جعفری‌نسب صبح امروز در جمع یگان‌های نمونه استان، گفت: نیروی انتظامی امروز پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب علیه کشور و شکست آنان در مقابل اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران و استقامت و پایداری جوانان، این میهن را مرهون وجود با برکت حضرت ثامن‌الحجج(ع) دانست.

این مسئول همچنین به تلاش دشمنان نظام در منزوی کردن ایران اسلامی و خارج کردن آن از سیاست‌های خارجی و الگو نشدن در بین کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان در این راه نیز با شکست مواجه شدند و ما این‌ها را مدیون اهل بیت عصمت و طهارت هستیم.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به مصادیق مهم امر به معروف و نهی از منکر ماموریت‌ها و وظایف عمده پلیس را از جمله مصادیق امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: باید در این زمینه تلاش زیادی داشته باشیم.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به طرح‌های امنیتی و انتظامی استان در راستای مقابله با جرایم و برقراری نظم و امنیت ترافیکی یکی از اولویت‌های مهم فرماندهی انتظامی استان را مقابله جدی پلیس با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر اعلام کرد.

جعفری‌نسب در پایان از اقدامات و عملکرد خوب کارکنان انتظامی استان در راستای اجرای طرح‌های انتظامی و امنیتی قدردانی کرد.

انتهای پیام/2296/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول