اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فارس خبر داد

سارق اماکن خصوصی در دام پلیس فارس افتاد

رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری سارقی با 120 سرقت اماکن خصوصی شامل باغات، اماکن در حال ساخت و تلمبه‌های کشاورزی در شیراز خبر داد.

سارق اماکن خصوصی در دام پلیس فارس افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ سیروس حیدری اظهار داشت: ماموران کلانتری 27 بهارستان شیراز فردی را هنگام سرقت قطعات خودرو در یک گاراژ در این شهرستان دستگیر می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از انتقال این سارق به پلیس آگاهی در تحقیقات صورت گرفته 120 سرقت اماکن خصوصی شامل باغات، اماکن در حال ساخت و تلمبه‌های کشاورزی از وی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فارس تصریح کرد: همدستان این سارق نیز شناسایی و در یک عملیات جداگانه دستگیر شدند. در بازرسی از منازل سارقان مقادیری اموال مسروقه شامل موتورجوش، جک فلزی، دستگاه بالابر، درب فلزی، لوله و اتصالات وسایل برقی کشف شد.

این مقام انتظامی همچنین گفت: صحنه‌های سرقت بازسازی، مالباختگان در این مورد شناسایی و سارقان با قرار مناسب روانه زندان شدند.

کشف 33 کیلوگرم مواد مخدر در جهرم

بر اساس این گزارش همچنین فرمانده انتظامی جهرم استان فارس از کشف 33 کیلوگرم تریاک از دو خودروی سواری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، هنگام گشت‌زنی در اطراف جهرم به دو خودرو پژو مظنون شدند.بلافاصله خودروها متوقف و در بازرسی از آنها 28 کیلو و 200 گرم موادمخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد. در این مورد سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در ادامه از کشف چهار کیلو و 700 گرم تریاک از سه قاچاقچی زیر پوشش مسافر اتوبوس خبر داد. ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان هنگام اجرای ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی جهرم، به دو اتوبوس مسافربری که از سمت بندرعباس به مقصد شیراز در حال حرکت بود، مظنون شدند.

ملک زاده ادامه داد: بلافاصله این خودروها توسط ماموران متوقف و در بازرسی از داخل این دو اتوبوس به کمک سگ موادیاب، چهار کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در وسایل سه نفر از مسافران جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی جهرم خاطرنشان کرد: در این مورد نیز سه مسافر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/2448/خ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول