اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد

ارائه خدمات مضاعف پلیس به مردم در هفته ناجا

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه هفته ناجا فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد پلیس است، گفت: پلیس در هفته ناجا خدمات مضاعفی به مردم ارائه می‌دهد.

ارائه خدمات مضاعف پلیس به مردم در هفته ناجا

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائد رحمتی عصر امروز در نشست تخصصی هفته ناجا، اظهار کرد: هفته ناجا فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد پلیس به مردم است.

وی با اشاره به برنامه‌های پلیس گیلان در هفته ناجا افزود: در هفته ناجا پلیس توانمندی، اقتدار و چهره دانش‌بنیان و فناورانه خود را در ارتقای امنیت و ارائه خدمات به مردم به نمایش می‌گذارد.

فرمانده انتظامی گیلان، با بیان اینکه مردم در برگزاری برنامه‌های هفته ناجا نقش ویژه‌ای دارند، گفت: اعتماد و تعامل مردمی از مهم‌ترین مؤلفه‌های سرمایه اجتماعی پلیس در جلب مشارکت عمومی است.

وی پلیس را خدمتگزار مردم دانست و تصریح کرد: پلیس از ظرفیت‌های مردمی در اجرای هر چه بهتر برنامه‌های هفته ناجا استفاده می‌کند.

قائدرحمتی، نقش رسانه‌ها را در جلب اعتماد مردمی به پلیس موثر خواند و یادآور شد: پلیس درصدد است از حداکثر ظرفیت رسانه‌ها در معرفی خدمات پلیس به مردم بهره ببرد.

وی از ارائه خدمات مضاعف پلیس به مردم در هفته ناجا خبر داد و خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مضاعف در تقویت اعتماد مردمی به پلیس مهم است و امیدواریم با مشارکت و تعامل مردم برنامه‌های هفته ناجا به خوبی برگزار شود.

سرپرست حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان نیز در نشست مذکور خلاصه‌ای از اقدام‌های پلیس را در هفته ناجا تشریح کرد.

محمدرضا جعفری خیرخواه، کیفیت برنامه‌ها و انجام به‌موقع آن را در برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های پلیس در هفته ناجا مهم دانست.

انتهای پیام/2300/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول