اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تا کنون انجام شد

افزایش 23 درصدی تقدیر از عملکرد پلیس قروه در سامانه 197

رییس پلیس بازرسی فرماندهی انتظامی منطقه قروه گفت: از ابتدای امسال تاکنون 275 مورد تماس تلفنی با سامانه 197 این شهرستان برقرار شده است.

افزایش 23 درصدی تقدیر از عملکرد پلیس قروه در سامانه 197

ایمانعلی عابدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: این میزان تماس در مقایسه مدت مشابه سال گذشته که 161 مور بود، 42 درصد رشد داشته که این نشان از افزایش اعتماد مردمی نسبت به نیروی انتظامی و تحقق شعار «شما پلیس ما باشید» است.

وی گفت: از این میزان تماس تلفنی 113 مورد به منظور تقدیر از عملکرد پلیس، 129 مورد برای راهنمایی و پاسخگویی و 5 مورد درخواست اعزام گروه‌های پلیسی بوده است.

عابدزاده گفت: میزان تقدیر از عملکرد مردم از پلیس بر اساس آمار به ثبت رسیده در سامانه 197 شهرستان رشد 23 ردصدی نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه بیشترین بخش تقدیر از عملکرد به حوزه وظیفه عمومی اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: پلیس راهور و کلانتری در رده‌های بعدی تقدیر و تشکر مردمی قرار دارند.

عابدزاده با اشاره به اینکه بخش راهنمایی و پاسخگویی به شهروندان سال گذشته فعال نبوده است، افزود: این بخش در سال جاری توانسته است راهنمایی لازم را درباره خدمات پلیسی و انتظامی و حوزه های اجتماعی به 129 نفر از شهروندان ارائه دهد.

وی گفت: شماره پیامک 3000197، صندوق پستی و صندوق انتقادات و پیشنهادات نصب شده در یگان‌های انتظامی آماده دریافت نظرات مردم شهرستان است.

این مسئول تصریح کرد: شهروندانی که مایل باشند می‌توانند به صورت حضوری گزارش‌های خود را با بازرسی شهرستان واقع در خیابان شریعتی، کوچه شهید آیینی در میان بگذارند.

عابدزاده با اشاره به سیستم نظارت همگانی گفت: هر پیامی که دریافت می‌شود نهایتا تا 24 ساعت مورد بررسی قرار گرفته و به یگان‌های مرتبط با پیام انتقال داده می‌شود.

رئیس پلیس بازرسی فرماندهی انتظامی منطقه قروه ادامه داد: پیام‌های که ماهیت تقدیر، تشکر و انتقاد دارد به مدیران ارشد استان ارسال و پیام‌های که حاوی مضامین شکایتی هستند به بازرسی‌های مربوط ارسال می‌گردد تا در حداقل زمان ممکن به مشکلات مردم رسیدگی شود.

وی با اشاره به دسته‌بندی پیام‌ها گفت: پیام‌ها به 3 دسته آنی، فوری و عادی تقسیم می‌شود که پیام‌های آنی از چند ساعت تا حداکثر 7 روز پیام‌های فوری نهایتاً تا 20 روز و پیام‌های عادی نهایتاً تا 30 روز مورد مورد بررسی قرار می‌گیرند.

عابدزاده ادامه داد: جذب مشارکت مردمی ایجاد اعتماد عمومی و بستر سازی برای تصمیم گیری مناسب مسئولان از مهم‌ترین اهداف پلیس نظارت همگانی است.

رئیس پلیس بازرسی فرماندهی انتظامی منطقه قروه ،سامانه 197 را تکیه گاه مطمئن برای مشارکت در تحقق امنیت پایدار دانست و اذعان داشت: افزایش تماس مردم با این سامانه، نشانگر مسئولیت پذیری و اهمیت مردم نسبت به وضعیت امنیت در شهرستان است.

انتهای پیام/79009/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول