اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی زنجان:

پلیس با صاحبان کاروان‌های عروسی متخلف برخورد قانونی می‌کند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی زنجان بر لزوم رعایت قوانین توسط کاروان‌های عروسی تاکید کرد و گفت:‌ در صورت عدم رعایت قانون، صاحبان کاروان‌های عروسی احضار و با موارد غیر قانونی برخورد می‌شود.

پلیس با صاحبان کاروان‌های عروسی متخلف برخورد قانونی می‌کند

جعفر کردلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به قتل روی داده توسط یک خانم اظهار داشت: این قتل به دلیل اختلافات خانوادگی روی داده است.

وی با بیان اینکه قاتل شب وقوع حادثه دستگیر شده و تحت نظر قرار دارد، افزود: این خانم بعد از بگو و مگو با همسرش، وی را به قتل رسانده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر شنیده شدن صدای تیراندازی در شهر به هنگام شب گفت:‌ این موارد به نیروی انتظامی هم گزارش شده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی موارد گزارش شده ناشی از شنیده شدن صدای تیراندازی را بررسی کرده است، ادامه داد: بررسی‌های انجام شده نشان داده است که موارد گزارش شده، تیراندازی نبوده بلکه آتش‎بازی‌های مربوط به کاروان‌های عروسی بوده است.

کردلو بر لزوم رعایت قوانین توسط کاروان‌های عروس تاکید کرد و گفت:‌ در صورت عدم رعایت قانون، صاحبان کاروان‌های عروسی احضار و با موارد غیر قانونی برخورد می‌شود.

وی از در دست بررسی بودن دو پرونده قتل دیگر در زنجان خبر داد و افزود: این پرونده‌ها مربوط به درگیری دو جوان و قتل یکی از آنها و همچنین قتل یک پیرزن است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان اضافه کرد: دو جوانی که باهم درگیر شده‌اند به دلیل قدرت‎نمایی رایج در بین برخی جوانان بوده که در نهایت به قتل یکی از آنها منجر شده است.

انتهای پیام/7300/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول