اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به هنگام کنترل تخلف

راننده حادثه‌ساز کامیون در پلیس راه لوشان متوقف شد

رئیس پلیس راه گیلان گفت: راننده پر تخلف و حادثه‌ساز یک دستگاه کامیون به هنگام کنترل تخلف در پلیس راه لوشان متوقف شد.

راننده حادثه‌ساز کامیون در پلیس راه لوشان متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهیار رستگار شامگاه یکشنبه در نشست انتظامی استان گزارشی از روند فعالیت پلیس راه گیلان را ارائه کرد.

وی با اشاره به تخلف راننده یک دستگاه کامیون با جریمه سنگین، اظهار کرد: تیم گشت پلیس راه لوشان روز گذشته به هنگام کنترل تخلفات، یک دستگاه کامیون را به دلیل ارتکاب به تخلف رانندگی متوقف کرد.

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه وضعیت تخلفات راننده از طریق سامانه راهنمایی و رانندگی پیگیری شد، افزود: با بررسی وضعیت تخلفات راننده در سامانه مذکور مشخص شد که راننده کامیون جزو رانندگان پر تخلف و حادثه‌ساز است.

وی ادامه داد: مأموران پلیس راه با استعلام متوجه شدند که راننده خودرو 41 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده در سیستم اجراییات دارد.

به گفته رستگار، این خودرو برابر مقررات وسیله نقلیه تا زمان تسویه حساب جرایم پرداخت نشده، توقیف شده است.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته یک دستگاه سواری پراید نیز به دلیل ارتکاب به تخلف رانندگی متوقف شد، عنوان کرد: مأموران پلیس راه پس از استعلام از سامانه تخلفات راهنمایی و رانندگی و مشخص شدن جریمه 40 میلیون ریالی، این خودرو را نیز به پارکینگ منتقل کردند.

رئیس پلیس راه گیلان درباره وضعیت اعمال قانون رانندگان متخلف یادآور شد: از ابتدای تابستان تاکنون 58 دستگاه خودرو در گیلان که جریمه بیش از 10 میلیون ریال داشتند شناسایی و توقیف شده است.

وی تصریح کرد: طبق مقررات اگر خودرویی بیش از 10 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده داشته باشد تا زمان تسویه حساب توقیف می‌شود.

رستگار با تأکید بر ضرورت قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده‌های گیلان، از رانندگان خواست تا نسبت به پرداخت به‌موقع دیون و جریمه‌های تخلفات رانندگی توجه داشته باشند.

انتهای پیام/2300/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول