اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان خبر داد

راه‌اندازی شورای معتمدان پلیس در محله‌های گیلان

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان از راه‌اندازی شورای معتمدان پلیس در محله‌ها با همکاری فرمانداران از طریق بخشداران، دهیاران و شهرداران در این استان خبر داد.

راه‌اندازی شورای معتمدان پلیس در محله‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عزیز پورعزیزی عصر امروز در جلسه کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی گیلان برطرف کردن منازعه‌ها، مدیریت و خدمات شهری و مددکاری اجتماعی را از کارکردهای نظام کنترل اجتماعی عنوان کرد.

وی با تاکید بر جامع‌نگری در مدیریت شهری و اجرای رفاه اجتماعی، اظهار کرد: تامین امنیت پایدار تنها به عهده دستگاه‌های امنیتی و انتظامی نبوده و تمام نهادها موظف به فراهم کردن زمینه مشارکت مردم، آرامش و امنیت پایدار در جامعه هستند.

پورعزیزی از درج آسیب‌های اجتماعی در حاشیه قبض شرکت‌های آب، برق، گاز و مخابرات خبر داد و افزود: معاون اجتماعی نیروی انتظامی گیلان موضوع‌های مورد نظر را به دستگاه‌های مذکور اعلام می‌کند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی به منظور اسکان مسافران و گردشگران در اختیار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گذاشته می‌شود، تصریح کرد: نیروی انتظامی همکاری و نظارت لازم در زمینه مذکور را انجام می‌دهد.

وی بر ساماندهی مسافران در پارک‌ها و میدان‌های شهر رشت توسط شهرداری تاکید کرد و گفت: نصب چادر و اسکان در مکان‌های غیر تعرفه شده، ممنوع است و نیروی انتظامی در این زمینه نظارت لازم را اعمال می‌کند.

پورعزیزی همچنین خواستار نصب بنر، پرده و پلاکارد در پارک‌ها و میدان‌های رشت با موضوع عفاف و حجاب توسط شهرداری این شهر شد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان در ادامه از راه‌اندازی شورای معتمدان پلیس در محله‌ها خبر داد و یادآور شد: شورای مذکور با همکاری فرمانداران از طریق بخشداران، دهیاران و شهرداران در استان راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به نزدیک شدن بازگشایی مدارس، اظهار کرد: آموزش توجیهی رانندگان سرویس‌های مدارس با حضور عوامل انتظامی توسط اداره کل آموزش و پرورش گیلان برگزار می‌شود.

پورعزیزی بر حمایت از گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر در شهرهای گیلان تاکید کرد و گفت: مسئولان نهادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر هماهنگی لازم با روسای دادگستری، دادستان‌ها و نیروی انتظامی در شهرستان‌ها را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/84001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول