اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس خبر داد

نمایش اقتدار پلیس جامعه‌محور فارس در هفته ناجا

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: پلیس فارس هفته ناجا را فرصتی می‌داند که چهره پلیس جامعه‌محور، دانش‌بنیاد، حرفه‌ای، هوشمند و مقتدر را به مردم معرفی و احساس امنیت را در جامعه افزایش دهد.

نمایش اقتدار پلیس جامعه‌محور فارس در هفته ناجا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، فریبا استواری اظهار داشت: هماهنگی و همکاری یگان‌های انتظامی سبب می‌شود تا برنامه‌های این هفته به شکلی مطلوب در جامعه ارائه و شهروندان با فعالیت‌ها و اقدامات پلیس بیشتر آشنا شوند.

وی اجرای مراسم صبح‌گاه مشترک با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی این استان، برپایی نمایشگاه، اجرای همایش همیاران و فرهنگیاران پلیس با همکاری آموزش و پرورش فارس، اجرای رزمایش اقتدار و حرکات نمایشی توسط عوامل یگان ویژه پاسداران، اجرای مسابقات ورزشی ویژه خانواده کارکنان ناجا و غبارروبی مزار شهدا و تجدید عهد با آرمان‌های آنان را از جمله برنامه‌های هفته ناجا در استان فارس عنوان کرد.

استواری تصریح کرد: باید در اجرای برنامه‌های هفته ناجا رو به جلو حرکت کرده و ضعف‌ها و کاستی‌های گذشته را پوشش دهیم.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی فارس گفت: پلیس فارس هفته ناجا را فرصتی می‌داند که با مشارکت حداکثری سازمان‌های دولتی، غیردولتی و اقشار اجتماعی  چهره پلیس جامعه‌محور، دانش‌بنیاد، حرفه‌ای، هوشمند و مقتدر را به مردم معرفی و احساس امنیت را در جامعه افزایش دهد.

وی ادامه داد: همچنین این هفته شرایطی را به وجود می‌آورد که با شناخت علمی و دقیق پدیده‌ها و مسائل اجتماعی در حوزه تعاملی، عوامل تهدیدکننده امنیت روانی جامعه کاهش و عملکرد پلیس در راستای ارتقای آگاهی‌های فرهنگ عمومی از جمله فرهنگ خودکنترلی، قانون‌گرایی و انضباط بالا رود.

استواری در پایان خاطرنشان کرد: کار فرهنگی و تبیین هنجارهای اجتماعی نقش مهم و تاثیرگذاری در کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی دارد که مسئولان انتظامی این استان در طول هفته ناجا با همت مضاعف این امر مهم را تحقق می‌بخشند.

انتهای پیام/‌2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول