اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان ‌جنوبی:

اخلاق حرفه‌ای اولویت کار قهرمانان ورزشی باشد

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار خراسان ‌جنوبی گفت: اخلاق حرفه‌ای باید در اولویت کاری قهرمانان ورزشی قرار گیرد.

اخلاق حرفه‌ای اولویت کار قهرمانان ورزشی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس بیرجند، محمدرضا گلرو پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی جامعه ورزش خراسان جنوبی با امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه باید از هر فرصتی برای معرفی خراسان جنوبی استفاده کنیم، اظهار کرد: خراسان جنوبی در تمامی زمینه‌ها باید الگو باشد.

وی با بیان اینکه باید جامعه ورزش همدلی و وحدت داشته باشند، گفت: باید از افراط و تفریط در مباحث مرتبط در حوزه ورزش جلوگیری کرده و جهت‌های مختلف را در زمینه ترویج ارزش‌های اسلامی و نیز نشاط و شادابی جامعه مورد توجه قرار داد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار خراسان‌ جنوبی تصریح کرد: با همدلی و همراهی می‌توان در هر زمینه‌ای و حتی در زمینه ورزش موفق بود و تغییرات را در همه زمینه‌ها به خوبی مشاهده کرد.

گلرو با اشاره به اینکه جوانان ورزشکار اجازه ندهند زرق و برق دنیای قهرمانی آنها را از هدف اصلی‎شان دور کند، افزود: قهرمانی و کسب افتخار برای کشور خوب است ولی نباید به هر قیمتی به دست بیاید و در مسیر خود ارزش‎ها را پایمال کند.

وی توجه به ورزش در زندگی را بسیار بااهمیت دانست و گفت: مهم‏ترین نعمتی که خداوند به انسان ارزانی داشته، سلامتی است و باید به آن توجه کرد و ورزش کردن یکی از راه‏هایی است که می‏تواند سلامتی جسم و روح را به انسان هدیه کند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی در ورزش باید در اولویت باشد، افزود: در حال حاضر برخی اقدامات فرهنگی در ورزشگاه‌های بزرگ کشور آغاز شده که امید است در سایر نقاط کشور نیز عملیاتی و اجرایی شود.

گلرو شادابی و نشاط در فضاهای ورزشی را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: باید با برنامه‌های فرهنگی و برطرف کردن مشکلات جوانان در ورزش نشاط و شادابی را در سالن‌های ورزشی ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه ورزش به هیچ سن و گروه خاصی محدود نمی‌شود، گفت: ورزش بزرگ‌ترین وسیله برای ایجاد نشاط روح و تعالی جامعه است.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی ورزش را یک شاخصه برای جامعه در حال پیشرفت دانست و افزود: امید به زندگی و آینده جامعه یکی از مؤلفه‌های اقبال مردم به ورزش است.

گلرو با اشاره به اینکه باید به لایه‌های مختلف ورزش توجه ویژه داشت، اظهار کرد: با توجه به لایه‌های مختلف ورزش، جامعه ورزش وسعت پیدا کرده و قهرمان از دل این لایه‌ها بیرون می‌آید.

وی با بیان اینکه به ورزش در دین، آیین و سفارش‌های پیامبر اسلام (ص) اشاره شده است، گفت: نیاز به شادابی و نشاط در جامعه تنها از طریق ورزش‌های همگانی محقق می‌شود.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: ورزشکاری که به مرحله قهرمانی می‌رسد باید بتواند در ادامه قهرمانی با رعایت اخلاق حرفه‌ای، قهرمانی را زینت دهد.

گلرو با اشاره به اینکه اخلاق حرفه‌ای در ورزش باید در اولویت کار قهرمانان و مدال‌آوران باشد، گفت: اخلاق ورزشی به واسطه روح ورزشکاری قهرمانان به اجتماع نیز منتقل می‌شود و در عرصه فعالیت‌های اجتماعی هم نوعی فداکاری و امتیاز دادن به دیگران شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه ‌برای یک ورزشکار خوب و حرفه‌ای اخلاق و ورزش جوانمردانه اهمیت زیادی دارد، افزود: ورزشکار حرفه‌ای باید اخلاق را توام با ورزش حرفه‌ای در زندگی خود قرار دهد.

انتهای پیام/ز10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول