اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی:

510 نفر در آزمون‌های تبدیل وضعیت در خراسان جنوبی شرکت کردند

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته 510 نفر در آزمون تبدیل وضعیت خراسان جنوبی شرکت کردند.

510 نفر در آزمون‌های تبدیل وضعیت در خراسان جنوبی شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا گلرو عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ولادت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی امید است سرباز خوبی برای ولایت باشیم.

وی  با اشاره به ضرورت تجلی حماسه در ابعاد سیاسی و اقتصادی در کشور مبتنی بر منویات رهبر معظم انقلاب ادامه داد: حماسه سیاسی با انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری به صورت عملی آغاز شده و موضوعات آن پیگیری می‌شود.

تمامی افراد در خلق حماسه اقتصادی نقش دارند

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم استقبال خوبی برای ثبت‌نام در شوراهای اسلامی انجام داده‌اند، یادآور شد: انتخابات به طور قطع صحنه حضور پر رنگ و دشمن‌شکن مردم خواهد بود.

گلرو تحقق حماسه اقتصادی را وظیفه‌ تمام اقشار جامعه دانست و اذعان داشت: مسئولیت تمام افراد جامعه برای خلق حماسه اقتصادی بسیار سخت است.

وی افزود:  برای از بین بردن تحریم‌ها در استان خراسان جنوبی لازم است که استراتژ‌ی‌ها را در بعد صنعت، معدن و تجارت و همچنین کشاورزی مشخص کنیم.

خریداری تجهیزات فناوری نهبندان و قاینات

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اصلاح قرارداد نیروهای قراردادی متذکر شد: این امر سبب خیر شده و از تبعیض‌های بی‌مورد در دستگاه‌های اجرایی جلوگیری می‌کند.

گلرو تصریح کرد: حقوق پرسنل قراردادی بر مبنای ساختار مصوب معاونت توسعه ریاست جمهوری رعایت شده و بر خلاف آن تخلف محسوب می‌شود.

وی از خریداری تجهیزات فناوری اطلاعات برای تمامی شهرستان‌ها خبر داد و گفت: تجهیزات فناوری اطلاعات برای نهبندان و قاینات خریداری شده است.

ابتدایی بودن فناوری اطلاعات خراسان جنوبی

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی اضافه کرد: تجهیزات فناوری برای طبس که به خراسان جنوبی الحاق شده است توسط یزد خریداری شده است.

گلرو با بیان اینکه فناوری اطلاعات در خراسان جنوبی بسیار ابتدایی است، تصریح کرد: فناوری اطلاعات باید در تمامی دستگاه‌ها از طریق ایجاد نرم‌افزار آغاز شود و نیاز به شناسایی تیمی فرآیندها دارد.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی نیاز به محقق از استان‌‌های دیگر ندارد، یادآور شد: ورود محققان از استان‌های دیگر سبب می‌شود سرمایه و تجربه در این استان ماندگار نشود.

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه در آزمون تبدیل وضعیت سال گذشته 510 نفر شرکت کردند، خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف به پذیرش نیروهایی هستند که در آزمون تبدیل وضعیت پذیرفته شده‌اند.

انتهای پیام/69010/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول