اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت صدمین سفر استانی رئیس جمهور صورت می‌گیرد

راه‌اندازی نمایشگاه مهر 100 در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی از راه‌اندازی نمایشگاه مهر 100 در خراسان‌جنوبی به مناسبت صدمین سفر استانی هیئت دولت خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 17 اردیبهشت‌‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند بازگشایی می‌شود.

راه‌اندازی نمایشگاه مهر 100 در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا گلرو صبح امروز در نشست خبری انجام 100 سفر استانی هیئت دولت را یک رکورد تاریخی و غیرقابل تکرار دانست و اظهار داشت: این آمار به خوبی گویای خدمات دولت به استان‌های مختلف است.

وی تصریح کرد: ‌با برنامه‌ریزی انجام شده صدمین سفر هیئت دولت به مشهد مقدس انجام می‌شود و قرار است در سطح کشور به همین مناسبت نمایشگاهی از دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت‌ در همه استان‌های کشور بازگشایی شود.

* خراسان‌جنوبی استان دولت نهم و دهم است

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی هدف اصلی بازگشایی این نمایشگاه را انجام مقایسه‌ای بین وضعیت فعلی و وضعیت هفت سال پیش استان عنوان کرد و افزود: ما در این نمایشگاه قصد داریم که خدمات دولت در طی سفرهای استانی به نمایش درآید.

گلرو ادامه داد:‌ همچنین ما در این نمایشگاه قصد داریم که پروژه‌های باقی مانده نیز کاملا مشخص باشد تا در یک سال باقی مانده از دولت در غالب در طرح مهر ماندگار با یک همت مضاعف به پایان برسد.

وی تصریح کرد: خراسان‌جنوبی استان دولت نهم و دهم است چرا که دولت خدمات زیادی در راستای محرومیت‌زدایی در این استان انجام داده است و حضور پررنگ مردم و رأی بالای آنها به رئیس جمهور نشان دهنده این است که مردم به این دولت و خدمات آن امید زیادی دارند.

*خودفروختگان داخلی به دولت فشار آوردند

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: استان نوپا و محروم خراسان‌جنوبی پذیرای نخستین سفر استانی هیئت دولت بود که این یکی از افتخارات این استان است و استان ما می‌تواند آیینه تمام‌نمای خدمات دولت باشد.

گلرو تصریح کرد: کلیه این خدمات دولت در غالب نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته و این دولت نیز جزئی از نظام ولایتمدار ایران اسلامی است و به همین سبب این خدمات قابل تقدیر و ستایش است.

وی با بیان اینکه دولت در چند سال اخیر از طرف بیگانگان و خودفروختگان داخلی تحت فشارهای زیادی بوده است، گفت: اما با این حال بیشترین رشد علمی کشور در همین شرایط رقم خورده است و ایران امروز با همه تحریم‌ها هفدهمین قدرت اقتصادی جهان است.

*دیدار عمومی مسئولان با مردم در نمایشگاه مهر 100

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: قرار است در سالن یک نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت به نمایش درآید و در سالن دو نیز مکانی برای ارتباط مستقیم مردم با مسئولان فراهم شده است تا مردم مشکلات خود را مطرح و در همان جا جواب بگیرند.

گلرو ادامه داد: ‌همچنین قرار است طوماری به امضای 100 هزار نفر از مردم قدرشناس خراسان‌جنوبی برسد تا به نشانه تقدیر از خدمات هیئت دولت به رئیس جمهور تقدیم شود.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول