اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

همکاری 3800 حامی با کمیته امداد زنجان

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از همکاری سه هزار و 800 حامی با این نهاد خبر داد.

همکاری 3800 حامی با کمیته امداد زنجان

اصغر پناهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت خانواده‌های ایتام یکی از کارهای پسندیده در دین اسلام است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی نیز در راستای عمل به سنت‌های حسنه در این زمینه و همچنین خدمت‌رسانی بهتر به ایتام اقدام به اجرای طرح اکرام ایتام می‌کند، تصریح کرد: اجرای طرح اکرام ایتام توسط کمیته امداد امام خمینی از سال 78 در کشور در حال اجراست.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان اظهار داشت: خوشبختانه طی این مدت استقبال مردم خیر و نوع‌دوست شهرستان زنجان از این طرح مطلوب بوده و همواره شاهد حضور چشمگیر مردم شهرستان در قالب این طرح بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از حامیان در قالب طرح اکرام ایتام به طرق مختلف صورت می‌گیرد، افزود: حضور به دفاتر کمیته امداد امام خمینی در سطح شهرستان، ثبت‌نام از طریق سایت اینترنتی امداد، مراجعه به خانه انفاق و همچنین تماس با واحد اکرام کمیته امداد امام خمینی نیز از راه‌های مشارکت در این طرح است.

پناهی در ادامه با اشاره به اینکه با اطلاع‌رسانی انجام شده و مشارکت مردم خیر شهرستان در حال حاضر سه هزار و 860 حامی با کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان همکاری دارند، عنوان کرد: این حامیان کفالت 780 یتیم را به عهده دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ یک از ایتام کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان بدون حامی نیست، افزود: به طور تقریبی می‌توان گفت که در حال حاضر هر یک از ایتام مددجوی شهرستان زنجان چهار تا پنج حامی دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان با اشاره به برخی از حمایت‌های حامیان از ایتام عنوان کرد: واریز کمک معیشت به حساب ایتام به صورت ماهانه، حل مشکلات فرهنگی، تحصیلی و معیشتی ایتام با همکاری و هماهنگی کمیته امداد امام خمینی از فعالیت‌هایی است که حامیان در قالب این طرح انجام می‌دهند.

هزینه 58 میلیون ریالی برای ارائه خدمات فرهنگی به دانش‌آموزان زنجانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان در ادامه از هزینه 58 میلیون ریالی برای ارائه خدمات فرهنگی به دانش‌آموزان زنجانی خبر داد و گفت: توانمندسازی فکری و فرهنگی مددجویان یکی از مهم‌ترین سرفصل‌های کاری در حمایت از مددجویان این نهاد است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان زیربنا و پایه و اساس سایر خدمات است، عنوان کرد: خوشبختانه با توجهی که نسبت به مسائل فرهنگی در این نهاد مقدس وجود دارد، موضوع دانش‌آموزان و دانشجویان نیز مورد تاکید امدادگران بوده و سالانه اقدامات مطلوبی در این خصوص صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه خدمات فرهنگی این نهاد با در نظر گرفتن شرایط و نیازهای مددجویان ارائه می‌شود، تصریح کرد: خدمات فرهنگی کمیته امداد امام خمینی شامل سرفصل‌های مختلف حمایتی از قبیل پرداخت کمک هزینه تحصیلی، برگزاری دوره‌های آموزشی، تهیه لوازم تحصیل و همچنین تهیه پوشاک و ... برای این گروه است.

وی همچنین به برگزاری اردوهای دانش‌آموزی و دانشجویی در طول سال اشاره کرد و افزود: عضویت دانش‌آموزان در کانون‌های پیروان ولایت نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در بخش فرهنگی ویژه دانش‌‌آموزان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/73005/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول