اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌رئیس کمیته امداد ‌دنا خبر داد

اهدای جهیزیه به ‌نوعروسان کمیته امداد شهرستان دنا

رئیس کمیته امداد شهرستان دنا از اهداء جهیزیه به ارزش بیش از 10 میلیون ریال به نوعروس یتیم تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

اهدای جهیزیه به ‌نوعروسان کمیته امداد شهرستان دنا

مجتبی امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: فعالیت‌های کمیته امداد در راستای حل مسائل و مشکلات و رفع نیازمندی‌های مددجویان تحت حمایت با مشارکت خیرین و مردم نیکوکار صورت می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد شهرستان دنا اذعان کرد: در دین مبین اسلام محبوب‌ترین کارها فراهم نمودن زمینه ازدواج و مساعدت مالی برای تشکیل زندگی مشترک زوج‌های جوان است که این نهاد تاکنون با همکاری موسسات خیریه خدمات ارزنده‌ای به جامعه هدف خود ارائه کرده است.

امینی تصریح کرد: کمیته امداد سعی بر این دارد در راستای ترویج ازدواج آسان در بین جوانان و شروع یک زندگی ساده با همکاری خیرین، حامیان و موسسات خیریه با تامین هزینه‌های مالی، زمینه این امر خیر را فراهم آورد.

وی، بیان داشت: در همین زمینه با همت و تلاش موسسه خیریه عترت فاطمی شهر سی‌سخت، وسایل مورد نیاز جهیزیه عروس در ماه مبارک رمضان به یک نوعروس یتیم سادات تحت حمایت کمیته امداد اهداء شد. 

امینی ارزش این جهیزیه را 10 میلیون و 500 هزار ریال عنوان کرد و گفت: موسسه عترت فاطمی در زمینه حل مشکلات معیشتی، فرهنگی، عمرانی و دیگر موارد ایتام سادات تحت حمایت به یاری کمیته امداد در راستای ارائه خدمات ارزنده آمده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان دنا به نقش ازدواج مناسب در سالم‌سازی جامعه اشاره کرد و تشکیل خانواده و یک ازدواج موفق را از مهم‌ترین عوامل جلوگیری از آسیب‌ها و انحرافات اجتماعی عنوان کرد و از موسسه عترت فاطمی به خاطر همکاری صمیمانه خود با کمیته امداد تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/82011/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول