اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشن گلریزان «یا کریم»

تندیس‌های فیلم‌ساز قمی به یتیم‌نوازی ایتام آمدند

فیلم‌ساز قمی که سال‌ها در عرصه ملی و بین‌المللی برای قم افتخارات متعددی را در عرصه هنر کسب کرده است 14 تندیس به نیت 14 معصوم به یتیمان قمی در جشن گلریزان اهدا کرد.

تندیس‌های فیلم‌ساز قمی به یتیم‌نوازی ایتام آمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جشن گلریزان «یا کریم» در حال برگزاری بود و شبکه استانی نور؛ جوانی را نشان می‌داد که مدال قهرمانیش را با عشق تقدیم ایتام قمی کرد دیدن این صحنه موجب شد دل‌ها لرزان شود و اشک‌ها ریزان، فضای معنوی سراسر محل برگزاری جشن را پر کرده بود.

پرچم سرخ گنبد حرم حضرت عباس (ع) برای هدیه به جوان افتخارآفرین قمی روی دست‌ها می‌چرخید و می‌چرخید و مقابل دوربین خودنمایی می‌کرد تا به دست جوان قمی رسید و در دستان او آرام گرفت.

جوان دیگری نیز که از مدتی قبل عزم خود را جزم کرده بود و برای شرکت در این جشن و اهدای سرمایه عمر خود به ایتام قمی راهی برنامه یا کریم شد.

گام‌هایش را بلندتر از همیشه بر می‌داشت تا زودتر بتواند خود را برای کمک به یتیمان برساند دانه‌های درشت عرق بر پیشانی‌اش خودنمایی می‌کرد ولی رسیدن به مقصد برایش اهمیت بیشتری داشت.

در دل خدا را هزاران بار صدا می‌کرد که بتواند در این راه استوار بماند و سرمایه شرکت در 18 جشنواره ملی و بین‌المللی را به صورت شایسته به یتیمان قمی هدیه کند.

وقتی به محل برگزاری جشن گلریزان رسید مراسم رو به اتمام بود و قرار شد فردا را برای حضور در مراسم جشن گلریزان یتیمان انتخاب کند تمام مسیر تا خانه را با خود کلنجار می‌رفت که شاید شایسته هدیه به یتیمان نبوده است.

به خانه رسید و مادر برای آخرین بار تندیس‌ها را برای تمیز کردن از او گرفت و در نهایت تعجب گفت؛ سعید جان خدا نیتت را قبول کرده 14 تا به نیت 14 معصوم تندیس اینجاست.

شاید اگر تا پیش از این کسی از او تعداد تندیس‌هایی که در جشنواره‌های فیلم ملی و بین‌المللی کسب کرده بود را می‌پرسید نمی‌دانست ولی امروز 14 تندیس راهی اهدای به یتیمان می‌شدند شاید از مدت‌ها پیش تقدیر برای چنین روزی برنامه‌ریزی کرده بود که این تندیس‌ها که حاصل 12 سال کار او در عرصه هنر بود تقدیم یتیمان شود.

تحویلدار مجری برنامه گفت: سعید نجاتی هنرمند و فیلم‌ساز جوانی است که سال‌ها در عرصه هنر گام برداشته و افتخارات متعددی را برای قمی‌ها کسب کرده است و اکنون در جشن گلریزان یتیمان آمده تا 14 تندیس به نیت 14 معصوم به یتیمان اهدا کند.

بغض در گلوی هنرمند جوان شکست همپای تحویلدار که مجری برنامه بود نیز گریست او از نذری سخن می‌گفت که مدت‌ها قبل در دل با خدایش عهده بسته بود.

با خدایش عهده بسته بود که تندیس‌ها را به آستان مقدس حضرت معصومه (س) تقدیم کند ولی امروز به این نتیجه رسیده بود که یتیمان نیز برای حضرت معصومه (س) و برای قم هستند و بی‌بی این‌گونه راضی‌تر است.

هنوز سخنان توأم با اشک او تمام نشده بود که از میان جمعیت صدایی در فضای برنامه پیچید و شخصی یکی از تندیس‌ها را یک سکه طلا خرید و ...

======================

گزارش: سمانه سادات فقیه سبزواری

======================

انتهای پیام/78005/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول