اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم خبر داد

حمایت 825 حامی از 190 یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان جم

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم از حمایت 825 حامی از 190 یتیم تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

حمایت 825 حامی از 190 یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مسلم انیژپور شامگاه سه‌شنبه در نشست مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان جم اظهار داشت: کمیته امداد یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است و تأثیر بسزایی در حمایت از محرومان و نیازمندان جامعه داشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: رفع فقر و محرومیت‌زدایی دو هدف برجسته و بارز کمیته امداد است و در سه دهه گذشته با تلاش مدیریت ارشد کمیته امداد حضرت امام(ره) و تعامل مسئولان امر شاهد ارائه خدماتی شایسته به قشر محروم جامعه بوده‌ایم.

انیژپور، نقش حامیان در محرومیت‌زدایی را نقشی بی‌بدیل دانست و بیان داشت: جذب حامیان یکی از رویکردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) به‌منظور رفع نیازهای محرومین جامعه است و در ماه مبارک رمضان شاهد جذب 85 حامی توسط کمیته امداد شهرستان جم بوده‌ایم.

انیژپور اضافه کرد: حامیان جذب شده کمیته امداد امام خمینی (ره) در حمایت از ایتام ایفای نقش می‌کنند و با تبلیغات و رایزنی‌های کمیته امداد و با همکاری روحانیون و ائمه جمعه و جماعت شهرستان 85 حامی برای 76 یتیم تحت حمایت کمیته امداد جم جذب شد.

این مسئول با اشاره به میزان کمک‌های حامیان شهرستان جم به ایتام در ماه مبارک رمضان اذعان داشت: در طول ماه مبارک رمضان حامیان شهرستان جم 57 میلیون ریال به ایتام تحت حمایت خود کمک کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد: در شهرستان جم 825 حامی از 190 یتیم تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان حمایت می‌کنند.

انیژپور با اشاره به جمع‌آوری زکات فطریه توسط کمیته امداد شهرستان جم، ابراز داشت: در عید سعید فطر شاهد جمع‌آوری بیش از 100 میلیون ریال زکات فطریه توسط کمیته امداد این شهرستان بوده‌ایم.

وی افزود: از روزهای قبل پاکت‌های فطریه در بین مردم این شهرستان توزیع شد و در روز عید 27 پایگاه به‌منظور جمع‌آوری فطریه شهروندان جمی در سطح این شهر فعال شد.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول