اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

توسعه فضاهای فرهنگی مساجد مهم‌ترین اقدام شهرداری قزوین است

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات این سازمان شهرداری در سال‌های اخیر توسعه فضاهای فرهنگی مساجد شهر قزوین بوده است.

توسعه فضاهای فرهنگی مساجد مهم‌ترین اقدام شهرداری قزوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، سعید وزیری‌نژاد در تشریح مهم‌ترین اقدامات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اظهار داشت: تاکنون شهرداری قزوین در ساخت کتابخانه مسجد المهدی مینودر و ساخت مرکز فرهنگی مسجد محمدخان بیک سهم و مشارکت داشته است.

وی افزود: همچنین این شهرداری در ساخت کتابخانه و مرکز آموزش قرآن و علوم دینی مسجد امیرالمومنین (ع) مینودر، ایجاد و تجهیز کتابخانه در مسجد النبی (ص)، طراحی یک مجموعه بزرگ آموزشی و مذهبی در شش طبقه در مسجد طاق بهلول طراحی مجموعه جدیدالاحداث و پارکینگ امامزاده علی (ع) نیز مشارکت داشته است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خرید تجهیزات کتابخانه و کتاب برای 14 مسجد در طرح محله ما با اعتبار 50 میلیون تومان، تملک یک هزار متر زمین مقابل مسجد سنجیده با اعتبار یک میلیارد تومان برای ساخت خانه فرهنگ و تجهیز کتابخانه مسجد ولایت را از دیگر اقدامات شهرداری قزوین دانست که در آن سهم و مشارکت داشته است.

وزیری‌نژاد اضافه کرد: 400 تیر برد تبلیغاتی در سطح شهر با اعتبار پنج میلیارد ریال برای انعکاس 54 مناسبت مذهبی و تقویمی در سطح شهر نصب شده است.

وی بیان کرد: در مناسبت‌های ویژه ولادت‌ها و شهادت‌های ائمه معصومین یک میلیارد ریال برای حدود 80 برنامه فرهنگی اعتبار در نظر گرفته می‌شود در عین حال نامی از شهرداری به میان نمی‌آید تا وجه مردمی کارها حفظ شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین افزود: تاکنون 40 عدد تابلو تبلیغاتی کوچک در جلوی برخی مساجد شهر نصب شده است و این تابلوها برای انعکاس فعالیت‌های فرهنگی مسجد استفاده می‌شود.

وزیری‌نژاد عنوان کرد: در مناسبت‌های مختلف مانند نیمه‌شعبان، اعیاد قربان و غدیر، دهه فجر، ایام فاطمیه و محرم و صفر با اعتباری معادل 2 میلیارد ریال برای فضای‌سازی هزینه می‌شود.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول