اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

فعالیت‌ قرآنی مساجد کهگیلویه و بویراحمد باعث تقویت اعتقاد دینی جوانان می‌شود

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیت‌های قرآنی مساجد باعث تقویت اعتقاد روحیه دینی جوانان این استان می‌شود.

فعالیت‌ قرآنی مساجد کهگیلویه و بویراحمد باعث تقویت اعتقاد دینی جوانان می‌شود

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج برگزاری مراسم جزء‌خوانی در سطح کهگیلویه و بویراحمد را مهم خواند و گفت: با توجه به اینکه بیشترین قشر جامعه را جوانان تشکیل می‌دهند؛ از این‌رو فعالیت‌های قرآنی در مساجد اعتقاد دینی جامعه هدف را تقویت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، اظهار داشت: هرچه داریم به برکت قرآن است و تا زمانی که آموزه‌های قرآنی در دستور کار باشد هیچ‌گاه روی ذلت و خواری نخواهیم دید.

این مسئول در ادامه با تأکید بر اینکه در عرصه قرآنی فعالیت‌های خوبی ارائه شده است و در این بین دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برنامه‌های مثمرثمری انجام داده است، بیان داشت: از کلیه کسانی که در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه نقش داشته و دارند تشکر و قدردانی می‌کنم.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، راه‌حل تمام مشکلات اخلاقی و اجتماعی را در وجود و قرائت قرآن دانست و ابراز داشت: باید تلاش کنیم فعالیت‌های قرآنی در سطح جامعه بیشتر از گذشته گسترش یابد.

ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: برنامه‌های اجرایی قرآنی باید برای قشر نونهال و نوجوان کشور تدارک دیده شود؛ چرا که این قشر می‌توانند یک موج قرآنی را در خانواده‌ها ایجاد کنند و جامعه‌ای سالم و تضمین شده برای ورود داشته باشند.

این مسئول استانی افزود: باید در زمینه فعالیت‌های قرآنی برنامه‌های جدیدی برای مخاطبان به مرحله اجرا گذاشته شود و در این بین بر رفتار و کردار نونهالان سرمایه‌گذاری کرد تا فرزندان آینده کشور نسلی با تربیت قرآنی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به هجمه‌های فرهنگی و بروز ناهنجاری‌های اجتماعی، اذعان کرد: تمامی مشکلات کنونی در هر جامعه‌ای ناشی از بی‌توجهی به آموزه‌های دینی و قرآنی و کمرنگ شدن معنویت در جامعه است.

وی با تأکید بر ارتقای شاخص‌های فرهنگی و دینی در جامعه، تصریح کرد: برای عبور از بحران‌های اجتماعی باید توجه به قرآن را در زندگی افراد گسترش داد.

ملک‌حسینی در پایان نقش و جایگاه حساس رسانه‌ها در ترویج مفاهیم قرآنی را مهم خواند و گفت: هدف ما بر این است که قرآن و مفاهیم قرآنی را در تمام ابعاد اجتماع گستردش دهیم و برای تحقق این مهم رسانه‌ها وظیفه‌ای بسیار سنگین دارند.

انتهای پیام/82011/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول