اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده:

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سد محکمی در برابر ناملایمات فرهنگی

مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده با اشاره به نقش و جایگاه‌ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در جذب، جوانان گفت: کانون‌های فرهنگی هنری سد محکمی در برابر ناملایمات فرهنگی هستند.

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سد محکمی در برابر ناملایمات فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، اسماعیل زارعی ظهر امروز در حاشیه افتتاح ساختمان کانون فرهنگی هنری ام‌ابیهاء سرآسیاب با بیان این‌که روز قدس متعلق به جهان اسلام است، اظهار داشت: بیداری و حرکت و پویایی جهان اسلام با نامگذاری جمعه‌ آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس چند برابر شده است.

وی افزود: از آنجایی روز قدس عامل وحدت و یکپارچگی جهان اسلام است دشمنان اسلام و مسلمین به فکر تفرقه و جدایی میان امت اسلام برآمدند.

مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده گفت: از آنجایی که قدس شریف یک منطقه استراتژیک در جهان اسلام به شما می‌رود، غربیان و اروپاییان برای ضربه زدن به دین اسلام سرباز فداکار خود را با اعلام حمایت از قتل و آدم‌کشی و جنایت به میدان آوردند تا ملت مظلوم فلسطین را آواره و از استحکام منطقه بکاهند.

زارعی افزود: روز قدس متعلق به همه مسلمانان جهان بوده و مردم ایران با حضور در این راهپیمایی عظیم و گسترده اعلام حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین ابراز داشته‌اند.

مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده نقش محوری مساجد در فرهنگ دینی جامعه را یادآور شد، گفت: مساجد به عنوان مهم‌ترین پایگاه دینی جامعه نقش اساسی در تقویت ایمان دینی مردم دارند.

وی گفت: امروز علیرغم توطئه شیطانی ابرقدرت‌ها و ایادی مزدور آن‌ها، جوانان مسلمان در داخل و خارج از کشور با حضور چشمگیر در مساجد و مراکز دینی، در جهت حفظ شعائر و ارزش‌های دینی تلاش می‌‌کنند.

زارعی به نقش کانون‌های مساجد در تعمیق ارزش‌های دینی اشاره و تصریح کرد: قطع یقین اگر کانون‌های مساجد برنامه‌ریزی داشته و هدفمند حرکت کنند می‌توانند نقش اثرگذاری در جامعه داشته باشند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی لنده در ادامه با اشاره به ساختمان کانون فرهنگی هنری ام‌ابیها(س)، گفت: این ساختمان با متراژ 110متر مربع زیربنا به همت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرستان‌های کهگیلویه و لنده بنا شده و تاکنون 80 میلیون ریال در این زمینه هزینه شده است.

زارعی افزود: کانون‌های فرهنگی هنری سد محکمی در برابر ناملایمات فرهنگی هستند.

زارعی در پایان گفت: امیدواریم با توجه به نقش و جایگاهی که کانون‌های مساجد دارند، با رشد و توسعه کانون‌ها و افزایش فعالیت های فرهنگی و مذهبی شاهد حضور هر چه بیشتر جوانان در مساجد باشیم.

انتهای پیام/82013/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول