اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی:

1500 عضو کانون‌های فرهنگی مساجد به اردوهای اوقات فراغت اعزام می‌شوند

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از اعزام یک ‌هزار و 500 نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد براساس سهمیه‌بندی از سراسر استان به اردوهای پایان دوره اوقات فراغت خبر داد.

1500 عضو کانون‌های فرهنگی مساجد به اردوهای اوقات فراغت اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی، حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری گفت: این اردوها از دوم تا هفدهم شهریورماه در اردوگاه شهید مدنی همدان و با حضور برگزیدگان برادر شرکت‌کننده در طرح اوقات فراغت تابستانی که براساس بازدیدهای کارشناسان در کلاس‌ها حضوری فعال، منظم و مداوم داشتند، برگزار می‌شود.‌

وی با بیان اینکه 1500 نفر از شرکت‌کنندگان در کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی امسال در قالب گروه‌های 200 نفره به مدت دو شب و سه روز به این اردو اعزام خواهند شد، افزود: این اردو ویژه دانش‌آموزان پسر مقاطع راهنمایی و دبیرستان است و شرکت‌کنندگان در مدت حضور در اردو از برنامه‌‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی، تفریحی و مذهبی بهره‌مند می‌شوند.

‌مسئول دبیرخانه کانون‌‌های مساجد استان مرکزی ادامه داد: برگزاری محفل‌های انس با قرآن کریم،‌ میعاد با شهدا، ‌برگزاری نمازهای جماعت و برگزاری مسابقات فرهنگی از احادیث و شعارهایی در خصوص مسجد، بازدید از دریاچه میشان همدان و برنامه‌های مختلف فرهنگی و تفریحی از جمله برنامه‌های این اردو است.

وی، تشکیل حلقه‌های معرفتی با حضور ائمه جماعات مساجد و روحانیون، بازدید از موزه دفاع مقدس همدان، نمایش فیلم، برپایی ایستگاه کتابخوانی در اردوگاه و مسابقه خلاصه نویسی بین شرکت کنندگان را از دیگر برنامه‌های این اردو عنوان کرد.

به گفته وی؛ ‌همه افراد اعزامی به این اردو با رضایت‌نامه از سوی والدین و بیمه معتبر راهی اردو می‌شوند.

انتهای پیام/87001/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول