اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته جهانی مساجد

25 کانون فرهنگی در مساجد خراسان شمالی راه‌اندازی می‌شود

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد خراسان شمالی گفت: 25 کانون فرهنگی، هنری در مساجد این استان به مناسبت هفته جهانی مساجد راه‌اندازی می‌شود.

25 کانون فرهنگی در مساجد خراسان شمالی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد خراسان شمالی، هاشم شیرازیان در تشریح برنامه‌های هفته جهانی مساجد گفت: از این تعداد 14 کانون در مساجد بجنورد، پنج کانون در مساجد شیروان و 2 کانون به تفکیک در شهرستان‌های اسفراین، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم فعال می‌شود.

وی تجهیز 14 کانون فرهنگی، هنری به تجهیزات کتابخانه‌ای را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: کانون تخصصی «همایش‌ها» نیز به مناسبت هفته جهانی مساجد افتتاح می‌شود.

شیرازیان با بیان اینکه کانون تخصصی سلامت نیز برنامه ویزیت رایگان بیماران را در مناطق محروم استان بر عهده دارد، اظهار کرد: برنامه اردوهای جهادی نیز با هدف خدمت رسانی فرهنگی، به همت کانون‌های تخصصی استان صورت می‌گیرد.

وی تجلیل از برترین‌های قرآنی و فعالان مساجد را از دیگر برنامه‌های تدوینی اعلام کرد و افزود: همایش استانی تقدیر از خیران مسجدساز نیز در این ایام برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد خراسان شمالی، نشست تخصصی بررسی و تبیین نقش بانوان در مدیریت مساجد را از جمله برنامه‌های اجرایی برشمرد.

به گزارش فارس، یکی از پیشنهادهای با ارزش و مفیدی که از سوی جمهوری اسلامی ایران به سازمان کنفرانس اسلامی ارائه شده، نام‌گذاری هفته جهانی مسجد، از 30 مرداد تا 5 شهریور (21 تا 28 آگوست) و اختصاص نخستین روز این هفته، به نام «روز جهانی مسجد» است که مصادف با به آتش کشیده شدن مسجدالاقصی به دست صهیونیست‌های افراطی است.

انتهای پیام/63002/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول