اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد جنوب کرمان:

بیشتر کانون‌های مساجد جنوب کرمان قرآنی است

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد جنوب کرمان گفت: اکثر کانون‌های فرهنگی هنری در جنوب کرمان در زمینه قرآنی است که یکی از آن‌ها کانون تخصصی نماز و قرآن است.

بیشتر کانون‌های مساجد جنوب کرمان قرآنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام مسعود راوند در آیین تجلیل از فعالان قرآنی جنوب کرمان با بیان اینکه تاکنون دو دوره طرح تدبر در شهرستان جیرفت و کهنوج برگزار شده است، اظهار داشت: اکثر کانون‌های فرهنگی هنری در جنوب کرمان در زمینه قرآنی است که یکی از آن‌ها کانون تخصصی نماز و قرآن است.

وی افزود: بعد از استقرار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جنوب کرمان در محروم‌ترین نقاط جنوب استان در روستای حیدرآباد شهرستان رودبار 31 حافظ قرآن پرورش داده شده است.

راوند با اشاره به اجرای طرح 1441 در سال‌های اخیر تصریح کرد: این طرح در منطقه با استقبال خوبی مواجه شد و طرح‌هایی مانند طرح تفسیر کوتاه با محوریت مفاهیم، طرح حاملان وحی، طرح تلاوت نور و ... نیز برگزار شده و جشنواره قرآنی مدها متان نیز هر سال برگزار می‌شود که تعدادی از منطقه به مرحله کشوری جشنواره راه پیدا کردند.

وی ضمن تشکر از فعالیت خوب کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در جنوب کرمان اظهار داشت: بهترین راهنما قرآن است و با استفاده از آن می‌توان به آنچه مورد رضایت خداوند متعال است، برسیم.

حجت‌الاسلام جعفر نیک‌نفس مسئول مرکز توسعه فعالیت‌های قرآنی جنوب کرمان اظهار داشت: کسانی که در رشته مرتبط با کارشناسی الهیات متقاضی تشکیل مؤسسه قرآنی هستند، در صورت تمایل درخواست بدهند و بعد از بررسی مؤسسه قرآنی تشکیل دهند.

وی با بیان اینکه قبل از استقرار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جنوب کرمان فقط پنج مؤسسه قرآنی در منطقه وجود داشت و امروز این تعداد به 70 مؤسسه قرآنی رسیده است، افزود: از کسانی که می‌توانند در عرصه فعالیت‌های قرآن و پرورش حافظ قرآن گام بردارند، دعوت می‌کنیم که وارد عرصه شوند.

انتهای پیام/80002/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول