اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان خبر داد

اقامه نماز عید فطر در همه مساجد استان زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اقامه نماز عید فطر در همه مساجد استان زنجان خبر داد.

اقامه نماز عید فطر در همه مساجد استان زنجان

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی توسط اداره کل اوقاف در ماه مبارک رمضان اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از 30 عنوان برنامه در بقاع متبرکه و مساجد استان اجرایی شد، تصریح کرد: خوشبختانه اجرای این برنامه‌ها با استقبال مطلوبی از سوی مردم استان مواجه شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مناسبتی اداره کل اوقاف استان زنجان برگزاری محافل انس با قرآن بود، افزود: با تلاش‌های انجام شده امسال 31 محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه استان برگزار شد.

وی همچنین به برگزاری مراسم جزء‌‎خوانی در بقاع متبرکه استان اشاره کرد و گفت: این برنامه با حضور باشکوه جوانان و اقشار مختلف جامعه برگزار شد.

باقری در ادامه با اشاره به اجرای برنامه‌های ویژه در 12 بقعه متبرکه استان زنجان اضافه کرد: همچنین در مسجد حسینیه اعظم زنجان نیز مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم به صورت روزانه یک جزء برگزار می‌شود.

وی همچنین به برگزاری مراسم شب‌های قدر در مساجد استان زنجان اظهار داشت: امسال در بقاع متبرکه شاخص استان نیز ویژه‌برنامه شب‌های قدر برگزار شد.

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: ویژه برنامه‌های شب‌های قدر شامل برگزاری مراسم احیا، قرائت قرآن و ادعیه بود.

وی در ادامه به برگزاری کلاس‌های قرآن در ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: این کلاس‌ها در قالب روان‌خوانی و روخوانی قرآن کریم برگزار شد.

باقری همچنین با اشاره به برگزاری 17 مورد تفسیر قرآن کریم افزود: خوشبختانه با هماهنگی‌های انجام شده این برنامه‌ها با حضور مفسران برجسته استانی و کشوری برگزار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سایر برنامه‌های اجرایی اداره کل اوقاف در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امسال نیز همچون سنوات گذشته حضور مردم در برنامه‌های اجرایی اداره کل اوقاف مطلوب بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همچنین به برگزاری و اقامه نماز عید سعید فطر در مساجد استان اشاره کرد و ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال در همه مساجدی که روحانی دارند، نماز عید فطر اقامه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر مساجد استان در سه بقعه متبرکه شاخص استان نیز نماز عید فطر به جماعت اقامه می‌شود.

انتهای پیام/73005/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول