اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماه نخست سال‌جاری صورت گرفت

آموزش 436 کارآموز در فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود گفت: در سه ماهه نخست سال‌جاری آموزش 436 کارآموز در پورتال فنی و حرفه‌ای ایجرود ثبت شده است.

آموزش 436 کارآموز در فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود

محمدحسین پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در زمینه توسعه فعالیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پس از سه دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت خوبی داشته است.

وی به برگزاری المپیاد جهانی مهارت اشاره کرد و افزود: این المپیاد هر دو سال یکبار برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود با بیان اینکه فنی و حرفه‌ای استان زنجان در سال 79 برای نخستین بار بعد از انقلاب اسلامی در المپیاد جهانی مهارت شرکت کرد، افزود: در این المپیاد کشورمان از بین 35 کشور شرکت کننده جایگاه 35 را کسب کرد.

وی با تاکید بر اینکه این مقام در سال‌های بعد به جایگاه 16 در سال 90 رسید، گفت: امروز کشورمان در المپیاد جهانی مهارت جایگاه ششم جهانی را به خود اختصاص داده است.

پیری با اشاره به اینکه المپیاد جهانی مهارت سال 2015 در کشور برزیل برگزار می‌شود، اظهار کرد: امید است کارآموزان کشورمان همچون گذشته در این المپیاد با حفظ جایگاه خود رتبه کشورمان را ارتقاء دهند.

وی به کارآموزان ثبت شده در سه ماهه نخست سال‌جاری در پورتال فنی و حرفه‌ای ایجرود اشاره کرد و افزود: کلاس پرده دوز درجه 2 با زمان 250 ساعت آموزش تا پنجم خرداد ماه جاری اجرا شد.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود ادامه داد: این دوره برای 12 نفر از بانوان در محل ثابت شهری برگزار شده است.

وی به دوره رایانه کار ICDL درجه 2 در فنی و حرفه‌ای ایجرود اشاره کرد و گفت: این دوره با 32 ساعت آموزش برای 14 نفر از مردان برگزار شده است.

پیری به برگزاری دوره پرورش‌دهنده قارچ دکمه‌ای اشاره کرد و افزود: این دوره با 165 ساعت آموزش برای 10 نفر از علاقه‌مندان خانم در گلابر ایجرود برگزار شد.

وی به دوره نازک دوز زنانه اشاره کرد و گفت: این دوره با 460 ساعت آموزش برای 15 نفر از بانوان در جوقین ایجرود برگزار شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود تصریح کرد: کلاس کارور GPS با 100 ساعت آموزش برای 14 نفر از کارآموزان مرد در کارگاه GPS مرکز ایجرود برگزار شد.

وی به دوره شهروند الکترونیکی (E.Citizen) اشاره کرد اظهار داشت: این دوره با 77 ساعت آموزش برای 9 نفر از مردان در بهزیستی این شهرستان برگزار شده است.

پیری خاطرنشان کرد: در مجموع در سه ماهه نخست سال‌جاری آموزش 436 کارآموز در پورتال فنی و حرفه‌ای ایجرود ثبت شده است.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول