اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی خبر داد

تحقق70 درصدی تعهدات آموزشی فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان‌شرقی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در سه ماهه نخست سال جاری 70 درصد از مجموع تعهدات آموزشی (سه ماهه) فنی و حرفه‌ای این استان تحقق پیدا کرده است.

تحقق70 درصدی تعهدات آموزشی فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا سیابانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی متولی آموزش‌های مهارتی در سطح استان است.

وی با بیان اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای در دو بخش دولتی و غیردولتی فعالیت خود را انجام می‌دهد، اذعان داشت: تمامی خدمات در بخش دولتی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای با داشتن 33 مرکز آموزشی در قالب 270 کارگاه ثابت و 358 حرفه آموزشی در بخش دولتی سالانه به طور متوسط میزان هفت میلیون ساعت آموزش را به انجام می‌رساند.

سیابانی ادامه داد: اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با آموزش در مراکز ثابت و شعب شهری، آموزش در مناطق روستایی، آموزش در صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، آموزش در پادگان‌‌ها، در زندان‌ها ‌و آموزش در آموزشگاه‌ها نسبت به تامین و تربیت نیروی ماهر مورد نیاز حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات استان اقدام می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته میزان تعهدات سازمان در بخش دولتی 6 میلیون و 756 هزار و 89 نفر ساعت بوده و میزان عملکرد سازمان هفت میلیون و 83 هزار و 450 نفر ساعت بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی افزود: سازمان فنی و حرفه‌ای در بخش آموزش نفر ساعت در سال گذشته به 100 درصد تعهدات خود در بخش دولتی جامه عمل پوشانده است.

سیابانی در پایان متذکر شد: در سه ماهه نخست سال جاری 70درصد تعهدات آموزشی (سه ماهه) سال تحقق پیدا کرده است.

انتهای پیام/60001/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول