اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان:

توجه به کیفیت اولویت فنی و حرفه‏ای سمنان در سال‏جاری است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان گفت: توجه به کیفیت اولویت نخست آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان در سال‏جاری است.

توجه به کیفیت اولویت فنی و حرفه‏ای سمنان در سال‏جاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان، ابراهیم محمودی در مراسمی که با حضور کلیه کارکنان آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان به اطاعت و عبادت پروردگار پرداختیم و در واقع عید فطر، عید و جشن بندگی و اطاعت از خداوند است و باید اثرات ماه رمضان در سایر ماه‏ها نیز حفظ شود.

وی همچنین تأکید کرد: کارکنان باید به برخی نکات توجه کنند که این نکات شامل آگاهی از دستورالعمل‏ها و ضوابط، برخورداری از حسن خلق، شرکت در جلسات، جواب‏گویی به‏موقع و صحیح به ارباب رجوع، توجه به کیفیت علاوه بر کمیت و … است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان به ارزیابی کارکنان اشاره و بیان کرد: کارکنان مستندات خود را در زمینه ارزیابی سالانه کارکنان باید ارایه کنند تا نمره مورد نظر برایشان محاسبه شود؛ بنابراین لازم است از هم‏اکنون برای سال آینده مستندات لازم را در این خصوص جمع‏آوری کنند.

کارشناس ارزیابی عملکرد آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان نیز در این مراسم به ارایه نکاتی در خصوص ارزشیابی سالانه کارکنان و سند سال اداره کل پرداخت.

انتهای پیام/2249/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول