اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ارایه آموزش‌‏های مهارتی به مددجویان بهزیستی استان سمنان

تفاهم‏نامه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌‏ای و بهزیستی استان سمنان منعقد می‏‌شود

با هدف توانمندسازی و ارایه آموزش‌‏های مهارتی به مددجویان بهزیستی استان، تفاهم‏نامه‌‏ای بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‏‌ای استان سمنان و بهزیستی این استان منعقد خواهد شد.

تفاهم‏نامه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌‏ای و بهزیستی استان سمنان منعقد می‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی آموزش فنی و حرفه‏‌ای استان سمنان، ابراهیم محمودی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‏‌ای استان سمنان در جلسه‌‏ای که به منظور بررسی این موضوع با مدیرکل بهزیستی استان در دفتر وی برگزار شد، اظهار داشت: تفاهم‏نامه با بهزیستی ظرف یک هفته آینده آماده می‏‌شود و در این تفاهم‏‏نامه، علاوه بر مفاد تفاهم‏نامه کشوری، آموزش معتادان بهبودیافته و نیز سمن‏ها گنجانده می‏‌شود.

وی افزود: در مورد آموزش نابینایان به مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه‏‌ای شهرستان‏های شاهرود، دامغان و گرمسار آموزش داده شد تا دوره‏‌ها در این مراکز برگزار شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‏‌ای استان سمنان گفت: برخی دوره‌‏های مهارتی در بهزیستی برگزار می‏‌شود که اگر این دوره‏‌ها با استاندارد فنی و حرفه‏‌ای هماهنگ شوند، می‏‌توان با نظارت بر نحوه آموزش به آموزش‌‏دیدگان گواهی‏نامه اعطا کرد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان نیز در این جلسه گفت: در این استان، 21 هزار معلول وجود دارد که باید به آنها آموزش مهارتی داده شود و در این مورد به کمک فنی و حرفه‏‌ای نیاز داریم.

حجت‏‌الاسلام والمسلمین علی پهلوان افزود: جامعه هدف بهزیستی مشخص است و شامل ضعیف‌‏ترین قشر جامعه می‏‌شود که از زنان بی‌‏سرپرست تا معتادان بهبودیافته را در بر می‏‌گیرد.

وی اضافه کرد: در هر شهرستان باید نیازسنجی مجزا صورت گیرد؛ چرا که شهرستان‏ها به دوره‏‌های آموزشی خاص خود نیاز دارند.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول