اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ماهنشان خبر داد

حضور 61 نفر در آزمون ادواری فنی و حرفه‌ای ماهنشان

رئیس فنی و حرفه‌ای امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان گفت: 61 نفر از علاقه‌مندان در آزمون ادواری فنی و حرفه‌ای ماهنشان شرکت کردند.

حضور 61 نفر در آزمون ادواری فنی و حرفه‌ای ماهنشان

موسی خدایاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برگزاری آزمون ادواری در شهرستان ماهنشان اشاره کرد و اظهار داشت: آزمون تئوری ادواری روز 25 مرداد ماه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در آزمون ادواری شهرستان ماهنشان 61 نفر از علاقه‌مندان در سه نوبت به رقابت پرداختند، تصریح کرد: این آزمون در 9 حرفه مختلف برگزار شد.

رئیس فنی و حرفه‌ای امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه 23 نفر از ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون ادواری در ساعت 8 تا 9 صبح شرکت کردند، گفت: همچنین 12 نفر در نوبت 9.45 تا 10.45 و 26 نفر نیز در نوبت 11.30 تا 12.30 شرکت داشتند.

وی با اشاره به اینکه نتایج آزمون ادواری در دوم شهریور ماه جاری اعلام می‌شود، اظهار کرد: داوطلبانی که حد نصاب نمره قبولی را در آزمون ادواری کسب کنند، می‌توانند پس از اعلام نتایج در آزمون عملی آن شرکت کنند.

خدایاری با اشاره به اینکه یک نفر خانم و 60 نفر آقا در آزمون ادواری فنی و حرفه‌ای ماهنشان شرکت کردند، تصریح کرد: این داوطلبان در رشته‌های برق خودرو درجه 2، اتومکانیک، برق صنعتی، برق ساختمان درجه 2، پرورش زنبور عسل، پرورش ماهیان گرمابه، پرورش قارچ دکمه‌ای و... به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه کسانی که مهارت لازمه را دارند می‌توانند بدون حضور در دوره‌های فنی و حرفه‌ای در آزمون ادواری شرکت و گواهینامه مهارت دریافت کنند، گفت: داوطلبان با دریافت گواهینامه مهارت می‌توانند از تسهیلات بانکی و جواز کسب و کار استفاده کنند.

رئیس فنی و حرفه‌ای امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان خاطرنشان کرد: آزمون ادواری نوبت بعد در سوم آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

وی در ادامه به آزمون پایان دوره سازمان فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و افزود: کارآموزان می‌توانند در یکم شهریور ماه جاری در آزمون پایان دوره فنی و حرفه‌ای ماهنشان حضور یابند.

انتهای پیام/73008/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول