اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبر داد

آموزش 1000 زنجانی در رشته صنایع ساختمان توسط فنی و حرفه‌ای

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: بیش از یک‌هزار و 100 نفر در آزمون‌های مهارتی صنایع ساختمان در مراکز فنی و حرفه‌ای زنجان شرکت کردند.

آموزش 1000 زنجانی در رشته صنایع ساختمان توسط فنی و حرفه‌ای

سیف‌الله محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به تعیین صلاحیت فنی متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون حرفه‌های مختلف صنعت ساختمان در سه ماه نخست سال‌جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در آزمون صنایع ساختمان یک‌هزار و 124 کارآموز در 48 حرفه مختلف شرکت کردند.

وی اضافه کرد: پس از برگزاری و اخذ آزمون تعداد یک‌هزار و 23 نفر قبول و موفق به دریافت کارت پروانه مهارت فنی و حرفه‌ای شدند.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت فنی و حرفه‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: در سه ماه نخست سال‌جاری بیش از یک‌هزار و 100 نفر در آزمون‌های مهارتی صنایع  ساختمان در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای زنجان شرکت کردند.

وی به حرفه کارگر عمومی سفت‌کاری فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و افزود: این حرفه با 432 نفر بیشترین متقاضی و قبول شده را داشته و حرفه کمک اسکلت‌ساز به تعداد سه نفر کمترین شرکت‌کننده را به خود اختصاص داده است.

محمدی خاطرنشان کرد: همچنین شهر زنجان به تعداد 746 نفر بیشترین و شهرستان ایجرود به تعداد 23 نفر کمترین متقاضی و قبول شده را از آن خود کرده است.

وی اذعان داشت: برای بالا بردن مهارت فنی و توانمندسازی این افراد در بخش‌های مختلف ساخت و ساز در همه مراکز تابعه نسبت به برگزاری و اجرای دوره‌های آموزشی در اکثر حرفه‌های مربوط به صنعت ساختمان به صورت کوتاه مدت اقدام شده و پس از اتمام دوره کارآموزان مورد سنجش و ارزشیابی قرار گرفتند.

انتهای پیام/73008/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول