اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

26 پروژه عمرانی در خوی آماده افتتاح است

فرماندار خوی گفت: به مناسبت هفته دولت 26 پروژه عمرانی در خوی آماده افتتاح است.

26 پروژه عمرانی در خوی آماده افتتاح است

غلامحسین عماری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: همزمان با برنامه‌های فرهنگی که به مناسبت هفته دولت برگزار می‌شود 26 پروژه عمرانی نیز در خوی افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای 26 پروژه عمرانی اعتباری در حدود 133 هزار و 638 میلیون ریال پیش‌بینی شده بود، ابراز داشت: در این زمینه اعتباری در حدود 139 هزار و 788 میلیون ریال هزینه شده است.

عماری با اشاره به پروژه‌های تامین آب شرب روستایی استران و قزل داش علیا، ادامه داد: این پروژه‌ها توسط آب و فاضلاب روستایی به ترتیب از سال 89 و 90 آغاز شده و امسال در هفته دولت آماده بهره‌برداری است.

فرماندار خوی افزود: برای پروژه تامین آب شرب روستایی استران 12 هزار میلیون ریال و برای تامین آب شرب روستایی قزل داش علیا یک هزار و 540 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح شبکه بهداشت، اذعان کرد: خانه بهداشت روستایی هندوان با اعتبار هزینه شده 480 میلیون ریال، ساختمان بیمارستان مدنی با اعتبار هزینه شده یک هزار و 300 میلیون ریال و تسهیلات زایمانی مرکز درمانی قطور با اعتبار هزینه شده 180 میلیون ریال از جمله پروژه‌های آماده افتتاح شبکه بهداشت در خوی است.

عماری احداث ذخیره آب روستایی با اعتبار هزینه شده 500 میلیون ریال و احداث جاده بین مزارع ایواوغلی ملاجنود با اعتبار هزینه شده 300 میلیون ریال را از پروژه‌های عمرانی آماده افتتاح جهاد کشاورزی خوی عنوان کرد.

وی افتتاح نمایندگی ثبت و احوال قطور با اعتبار هزینه شده 150 میلیون ریال، افتتاح پنج پروژه عمران شهری شهرداری دیزج دیز با اعتبار هزینه شده 2 هزار و 300 میلیون ریال، ساختمان دهیاری و آتش نشانی هفت روستا با اعتبار هزینه شده هر کدام 540 میلیون ریال، ساختمان دهیاری و آتش نشانی آغبلاغ با اعتبار هزینه شده 371 میلیون ریال، اصلاح مهندسی ورودی شهر شهرداری زرآباد با اعتبار هزینه شده 130 میلیون ریال، ساختمان دهیاری و آتش نشانی ملاجنود با اعتبار هزینه شده 165 میلیون ریال و ساختمان دهیاری و آتش نشانی بایرام کندی با اعتبار هزینه شده 371 میلیون ریال را از جمله پروژه‌های آماده افتتاح به مناسبت هفته دولت در خوی برشمرد.

عماری تصریح کرد: ناحیه صنعتی ایواوغلی شهرک صنعتی با اعتبار هزینه شده 22 هزار میلیون ریال نیز که کارهای عمرانی آن از سال 88 آغاز شده امسال در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی گاز رسانی به دو روستا خوی با اعتبار هزینه شده 9 هزار و 500 میلیون ریال، سدهای آبخیزداری هندوان با اعتبار هزینه شده 2 هزار و 550 میلیون ریال و افتتاح 66 پروژه عمران شهری شهرداری خوی با اعتبار هزینه شده 80 هزار و 971 میلیون ریال را از دیگر پروژه‌های عمرانی عنوان کرد که در هفته دولت افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/61005/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول