اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 127 میلیارد ریال

45 پروژه شرکت توزیع برق اصفهان هفته دولت بهره‌برداری می‌شود

مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت:با اعتباری بالغ بر 127 میلیارد ریال،45 پروژه کوچک و بزرگ برق‌رسانی شرکت توزیع برق اصفهان هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

45 پروژه شرکت توزیع برق اصفهان هفته دولت بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شهر گنبدهای فیروزه‌ای، یکی از مهم‌ترین قطب‌های صنعتی، تولیدی کشور، امروزه شاهد توسعه‌ شبکه‌های برق‌رسانی مطمئن و پایدار بوده و شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در این راستا نقش سازنده و ارزشمندی را با حمایت همه‌ مسئولان این شرکت و تلاش کارکنانش به منظور روشنایی و زیبایی این شهر ایفا کرده است.

این شرکت با پیاده‌سازی سامانه‌ها، ارائه‌ تجارب و دستاوردهای مختلف به گفته‌ بازدیدکنندگان دیگر شرکت‌های توزیع توانسته الگوی مناسبی در ارائه‌ خدمات به دیگران باشد.

سامانه سمیع (مکالمه به جای مراجعه)، پروژه‌ قرائت و توزیع از راه دور با 4500 انشعاب، توسعه‌ خانه فرهنگ مدیریت مصرف در بافت سنتی اصفهان، تکمیل و ادامه‌ برگزاری مسابقات مهارت شغلی و راه‌اندازی سامانه‌ سایه با شماره 2000121 که قبوض برق مصرفی را به صورت پیامک برای مشترکان ارسال می‌کند، تنها بخشی از تلاش کارکنان در شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان است.

راه اندازی سامانه و نرم افزار GIS، تدوین نقشه‌های شبکه‌های برق به صورت الکترونیک منطبق با سیستم اطلاعات جغرافیایی کشور، انجام مطالعات اجتماعی و بررسی انتظارات مردم در پروژه تحلیل شکاف با مدل سروکوال از دیگران دستاوردهای منحصر به فرد این شرکت بوده است.

حمید علاقمندان مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در این باره اظهار داشت: شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان تنها شرکتی در کشور است که نیمی از مشترکان دیماندی آن بدون حضور کنتور نویس سنتی، لوازم اندازه‌گیری آنها قرائت و قبوضشان به صورت الکترونیک توزیع می‌شود  و به این ترتیب از 48 هزار بار مراجعه کنتورنویسان به محل کار و صنایع پیشگیری به عمل می‌آید.

این مسئول در ادامه افزود: امسال در هفته‌ی دولت بیش از 45 پروژه‌ کوچک و بزرگ برق رسانی در پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی در شهر اصفهان تکمیل و در مدار قرار می‌گیرد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان تصریح کرد: زیبایی طبیعت اصفهان با بهینه‌سازی و نوسازی تجهیزات 40 ساله شبکه‌های برق همراه و هماهنگ با مبلمان شهری افزون شده است بلکه زمینه‌ی توسعه‌ شبکه‌های برق‌رسانی را برای نسل کنونی و آینده فراهم می‌کند.

*هفته دولت،هفته پربار برای شرکت توزیع برق اصفهان

وی واگذاری انشعاب برای 2500 واحد مسکونی در پروژه‌ی اطشاران با ظرفیت 13 مگاوات برق، بهینه‌سازی و نوسازی شبکه‌های برق در خیابان‌های ضابط‌زاده، آل‌بویه، خیابان شاهد، برق‌رسانی به 50 واحد مسکونی در غرب اصفهان،جابجایی تاسیسات در خیابان طالقانی بابوکان، تجهیز پست و کابل‌کشی در خیابان‌های مهران، قلعه کاشفی، باغ مشهد، حمزه به همراه احداث شبکه‌های چهارمداره و 2 مداره خود نگهدار در خیابان اطشاران تا باغ بانوان را بخشی از پروژه‌های این شرکت در هفته دولت عنوان کرد.

علاقمندان برق‌رسانی به مصلی بزرگ اصفهان، مهم‌ترین مامن معنوی اصفهان و حفظ میراث طبیعی با کابل کشی‌های زمینی در خیابان‌های عباس‌آباد و ابوذر، سه راه مارنان، احداث شبکه برای کشاورزان شرق اصفهان و واگذاری انشعاب برق در مناطق صنعتی و کارگاهی شهر تودشک، محمود آباد، روشنایی معابر در خیابان جی شیر، خواجه نظام الملک را از جمله دیگر  طرح هایی دانست که در هفته‌ی دولت افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

*بازسازی شبکه‌های فرسوده 45 ساله اصفهان هزینه زیادی می‌خواهد

وی حجم ریالی پروژه‌های قابل افتتاح در هفته‌ی دولت را 127 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ما با یک شبکه‌ 45 ساله در اصفهان روبرو هستیم که بازسازی این شبکه یک امر ضروری است و به اعتباری بسیار بیشتراز اعتبارات موجود نیاز دارد.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان ادامه داد: برای اجرای پروژه‌های مذکور 28 کیلومتر کابل کشی فشار متوسط و ضعیف زمینی و هوایی و 57 کیلومتر شبکه‌ی فشار متوسط و ضعیف ایجاد و 86 دستگاه پست و ترانسفورماتور در مدار قرار می‌گیرد.

*ایجاد 296 کیلومتر شبکه جدید در سال 91

این مسئول با اشاره به زیرسازی تاسیسات شبکه‌های برق در شهر اصفهان اضافه کرد: در سال گذشته، 296 کیلومتر شبکه‌ جدید ایجاد، 328 دستگاه ترانسفورماتور هوایی و زمینی تجهیز و 9 فیدر و شبکه‌ اصلی نصب و در مدار قرار گرفت.

علاقمندان خاطرنشان کرد: امید است امسال با اتمام و تکمیل مرکز و سامانه‌ سمیع مراجعات را به حداقل برسانیم.

وی ابراز داشت: از سال 90با ایجاد خانه فرهنگ مدیریت مصرف برق آموزش‌های مردمی را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داده‌ایم.

* رتبه شرکت توزیع برق اصفهان جایگاه نخست در بین سایر شرکت‌های توزیع است

رئیس هیئت مدیره شرکت تاکید کرد: تدوین استراتژی شرکت با شماره 1396 برنامه راهبردی پنج ساله‌ای است که با تعریف 39 پروژه بهبود در دومین سمینار  علمی شرکت ابلاغ  و براساس این چشم انداز طی پنج ساله آینده ،رتبه شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان همچنان در جایگاه نخست در بین دیگر شرکت‌های توزیع حفظ و در بین شرکت‌های خدماتی و نهادهای دیگر استان نیز جایگاه ممتاز خود را ارتقا بخشیم و بتوانیم ارتباطی کاربردی با صنعت و دانشگاه داشته باشیم و با شعار به سراغ ما نیایید ما به سراغ شما می‌آییم یک برند پایدار و همیشگی ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه در سال 91  نزدیک به 48 هزار مشترک جدید به مجموعه توزیع برق اصفهان افزوده شده است در پایان اذعان داشت: در حال حاضر 12 هزار و 400 کیلومتر شبکه و کابل فشار متوسط و فشار ضعیف زمینی و هوایی احداث و 9 هزار و 200 دستگاه انواع پست و ترانسفورماتور زمینی و هوایی برق تجهیز و 970 هزار انشعاب در 14 شهر و 367 روستا ایجاد کرده‌ایم.

انتهای پیام/63012/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول