اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر:

17 پروژه عمرانی و اقتصادی هفته دولت افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت 17 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در جای جای شهرستان مشگین‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

17 پروژه عمرانی و اقتصادی هفته دولت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: از این تعداد 9 پروژه عمرانی و مابقی پروژه اقتصادی هستند که با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تصریح کرد: بخش عظیمی از هشت پروژه اقتصادی در حال تکمیل این شهرستان به همت بخش خصوصی آماده شده تا منافع آن نصیب شهر و دیارمان شود.

عباداللهی همچنین از افتتاح 600 واحد مسکن مهر در هفته دولت در این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: بخش دیگری از پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان به سرعت در حال انجام است که امیدواریم تا دهه فجر تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

این مسئول به محدود بودن منابع مالی دستگاه‌های دولتی در بحث اشتغالزایی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به این محدودیت تنها امید شهرستان در بحث اشتغال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و رونق این بخش است که امیدواریم اهداف و برنامه‌ها در این زمینه در سال حماسه سیاسی و اقتصادی محقق شود.

وی در ادامه اضافه کرد: یکی از اولویت‌هایی که در این شهرستان بیش از هر زمان دیگر مد نظر می‌باشد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و در حال احداث است که با اولویت مناطق روستایی و محروم این کار با قوت و قدرت در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار مشگین‌شهر بیان کرد: در هشت سال گذشته در دولت احمدی‌نژاد بیشترین توجهات به حوزه عمران و آبادانی روستاها بوده به طوریکه در این مدت در بخش مسکن روستایی، تأمین آب شرب، آسفالت جاده‌ها و راه‌های روستایی و همچنین گازرسانی، برق‌رسانی و ارائه سایر خدمات انقلابی واقعی صورت گرفته است.

عباداللهی یادآور شد: نباید در نهایت بی‌انصافی و برخی نگرش‌های مغرضانه بخواهیم خدمات دولت نهم و دهم را زیر سئوال ببریم که به یقین در دولت آینده ضعف‌های احتمالی برطرف و نقاط قوت نیز تقویت می‌شود.

وی گفت: ما امروز در جامعه بیش از هر زمان دیگر به آرامش، رفتارها و نگرش‌های کم تنش نیاز داریم تا بتوانیم اهداف نظام اسلامی را که خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت به آحاد مردم است، جامه عمل بپوشانیم چرا که در سال‌های اخیر وضعیت حاکم در کشور نشان می‌دهد که هر چقدر جامعه از التهاب و تنش دور باشد به همان میزان سنگر خدمت‌رسانی پررونق می‌شود.

عباداللهی افزود: در حالی کارنامه درخشان دولت دهم در حال بسته شدن است که در این دوره هشت ساله کارهای شاخص و شایسته‌ای با اولویت تکریم و عزتمندی هموطنان صورت گرفته و ادامه این فرآیند در دولت آینده مد نظر و مورد انتظار است.

انتهای پیام/62007/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول