اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بیدستان خبر داد

افتتاح سالن فرهنگی ورزشی بیدستان در هفته دولت

شهردار بیدستان از افتتاح سالن فرهنگی ورزشی شهر بیدستان همزمان با برنامه‌های عمرانی دیگر در هفته دولت خبر داد.

افتتاح سالن فرهنگی ورزشی بیدستان در هفته دولت

رضا طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: پروژه روکش آسفالت شهر بیدستان با یک میلیارد ریال اعتبار از ابتدای فروردین‌ ماه سال جاری آغاز شده و بیشتر این پروژه نیز به صورت روکش دستی بوده است.

شهردار بیدستان از آغاز اجرای پروژه زیرسازی و جدول‌گذاری پروژه مسکن مهر شهر بیدستان برای توسعه این شهر خبر داد و افزود: عملیات ساخت مسکن مهر بیدستان با 800 میلیون تومان اعتبار از هم‌اکنون آغاز شده است.

وی عنوان کرد: همچنین پروژه احداث سالن مجتمع فرهنگی و ورزشی شهر بیدستان نیز که در سال 91 کلنگ زنی شده بود در سال جاری به مرحله تکمیل رسیده است.

شهردار بیدستان عنوان کرد: پروژه احداث سالن مجتمع فرهنگی ورزشی شهر بیدستان با 825 متر مربع مساحت در دو طبقه همراه با سالن آمفی تئاتر 250 متری با یک میلیارد و 70 میلیون تومان تکمیل و آماده افتتاح در هفته دولت شده است.

طاهری عنوان کرد: سال گذشته از 100 میلیون تومان اعتبار برای احداث سالن مجتمع فرهنگی ورزشی بیدستان تنها 25 میلیون تومان اعتبار تخصیص پیدا کرد و اعتبار سال جاری برای ساخت این سالن ورزشی نیز 100 میلیون تومان بوده است که از اعتبارات شهرداری نیز یک میلیارد تومان برای تکمیل پروژه اعتبارات به منظور افتتاح در هفته دولت اعتبار تخصیص یافته است.

وی از پیشرفت فیزیکی 100 درصدی و تجهیز 200 میلیون تومانی شهرداری برای تکمیل نهایی پروژه سالن ورزشی شهر بیدستان خبر داد و افزود: متأسفانه تا پیش از تکمیل سالن ورزشی بیدستان تنها یک فرهنگسرا در شهر بیدستان وجود داشت که بیشتر مراسم‌ها و کارهای فرهنگی و هنری مانند تئاتر و سینما نیز در این فرهنگسرا برگزار می‌شد.

طاهری عنوان کرد: ساخت سالن ورزشی شهر بیدستان به منظور تکمیل فضاهای فرهنگی سطح شهر و توزیع متوازن امکانات برای استفاده شهروندان بیدستانی صورت گرفته است.

انتهای پیام/77005/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول