اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردوس خبر داد

افتتاح 4 پروژه بهداشتی و درمانی طی هفته دولت در فردوس

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردوس از افتتاح چهار پروژه بهداشتی و درمانی در ایام هفته دولت در فردوس خبر داد.

افتتاح 4 پروژه بهداشتی و درمانی طی هفته دولت در فردوس

سیدمحمود میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: در هفته دولت امسال تعداد چهار پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار 200 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اذعان داشت: این پروژه‌ها شامل افتتاح پانسیون پزشکان اسلامیه، افتتاح خانه بهداشت باغستان علیا، بهره‌برداری از آسانسور و نیز جابه‌جایی بخش دیالیز بیمارستان شهید چمران می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردوس افزود: در حال حاضر بیش از 18 روستای این شهرستان از نعمت خانه بهداشت بهره‌مند هستند و در هفته دولت امسال نیز نوزدهمین خانه بهداشت شهرستان فردوس با اعتبار 50 میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و اعتبارات استانی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

میرزایی تصریح کرد: با توجه به نیاز این شهرستان به وجود سونوگرافیست زن، در حال حاضر مدت یک‌ماهی است که از فعالیت و استقرار سونوگرافیست زن در شهرستان فردوس می‌گذرد و این موضوع موجبات رضایت مردم را فراهم کرده است.

وی با اشاره به فعالیت 18 نفر پزشک متخصص در شهرستان فردوس، بیان کرد: با وجود نیروهای متخصص و تجهیز بیمارستان شهید چمران به امکانات متعدد، هم‌اکنون بیش از 90 درصد نیازهای درمانی مردم فردوس در خود شهرستان برآورده می‌شود.

مرکز انتقال خون فردوس در انتظار چارت تشکیلاتی

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردوس افزود: با گذشت یک سال از افتتاح مرکز انتقال خون فردوس، این مرکز همچنان در انتظار تشکیل چارت سازمانی به سر می‌برد.

میرزایی تصریح کرد: از ابتدای فعالیت مرکز انتقال خون تاکنون، نیروهای شبکه بهداشت و درمان فردوس در این مرکز مشغول به فعالیت هستند و با وجود پیگیری‌های لازم، هنوز اقدامی در ارتباط با تامین نیروی تخصصی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به صرف 250 میلیون تومان اعتبار برای راه‌اندازی مرکز انتقال خون فردوس، یادآور شد: برای فعالیت این مرکز به هشت نفر نیرو شامل پرستار، کارشناس آزمایشگاه، پزشک و همچنین نیروی خدماتی نیاز است.

انتهای پیام/69007/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول