اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال

200 پروژه عمرانی زیرکوه هفته دولت افتتاح می‌شود

معاون فرماندار زیرکوه از افتتاح بیش از 200 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

200 پروژه عمرانی زیرکوه هفته دولت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر اکبری‌راد ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی هفته دولت در شهرستان زیرکوه گفت: دوم تا هشتم شهریور‌ماه هر سال به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

وی به شهادت دو یار دیرین امام و انقلاب و دو اسوه علم و تقوای شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و ادامه داد: هفته دولت به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان و آشنایی مردم با فعالیت‌ها بیان اهداف و برنامه‌های دولت است.

معاون فرماندار زیرکوه تصریح کرد: همراهی ملت و دولت و پشتیبانی آحاد مردم از آن از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است.

اکبری‌راد خطاب به مدیران گفت: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتگزاری به مردم است که مدیران باید این فرصت را مغتنم بشمارند.

وی بر انعکاس عملکرد، فعالیت‌ها و اقدامات دولت توسط مدیران در این هفته تاکید کرد و گفت: باید با مقارن شدن هفته دولت امسال با پایان دولت دهم و آغاز دولت یازدهم و همچنین سالگرد شهرستان شدن زیرکوه، مدیران و مسئولان با برنامه‌ریزی مدون عملکرد یکساله دولت در این شهرستان را به عموم مردم شهرستان اطلاع‌رسانی کنند.

معاون فرماندار زیرکوه از افتتاح بیش از 200 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی در هفته دولت در این شهرستان خبر داد و افزود: بیشتر این پروژه‌ها در بخش کشاورزی، شیلات و آبزیان است که از محل اعتبارات تسهیلات کارگروه توسعه بخش کشاورزی تامین اعتبار شده است.

اکبری‌راد ادامه داد: این 200 پروژه با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال شامل طرح‌های اشتغالزایی، احیای باغات، توسعه دامپروری، طرح‌های هادی، برق‌رسانی و آبرسانی است.

وی همچنین از تشکیل چهار کمیته و اجرای برنامه‌های برگزاری مسابقات ورزشی جام دولت، تقدیر از کارمندان نمونه، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و آذین‌بندی ادارات در این هفته خبر داد.

انتهای پیام/69017/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول