اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بیدستان خبر داد

بهره‌برداری از شهربازی بیدستان در هفته دولت

شهردار بیدستان از بهره‌برداری سالن سرپوشیده شهربازی و فروشگاه شهروند با سالن‌های مجتمع تجاری و مساحت یک‌هزار مترمربع در این شهر در هفته دولت خبر داد.

بهره‌برداری از شهربازی بیدستان در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا طاهری پیش از ظهر امروز در جلسه توسعه شهری بیدستان اظهار کرد: شهرداری بیدستان در سال 91 توانست بودجه 6 میلیارد و 200 میلیون تومانی خود را با تفریق محقق کند که نشان‌دهنده افزایش صددرصدی بودجه همراه با متمم در سال گذشته بوده است.

وی از پیش‌بینی تحقق بودجه پنج میلیارد تومانی شهر بیدستان در سال 92 خبر داد و افزود: تاکنون با توجه به گذشت چهار ماه از ابتدای سال و تقسیم ایام به سه دوره چهار ماهه، بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان از بودجه شهرداری بیدستان تحقق پیدا کرده است و امید می‌رود که تا پایان سال باقی‌مانده بودجه نیز تحقق یابد تا بتوان برنامه‌های پیش‌بینی شده شهری را اجرا کرد.

شهردار بیدستان از ساخت سالن سرپوشیده شهربازی و فروشگاه شهروند با سالن‌های مجتمع تجاری و مساحت یک‌هزار مترمربعی با اعتبار 800 میلیون تومان در این شهر خبر داد و اضافه کرد: طرح مذکور از ‌هم‌اکنون آماده بهره‌برداری در هفته دولت است.

طاهری با اشاره به پیشرفت فیزیکی 60 درصدی سالن استاندارد 24 در 48 متری شهرداری بیدستان تصریح کرد: کلنگ طرح یاد شده نیز در سال 91 به زمین زده شده است و تلاش می‌شود‌ تا بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این طرح تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی اعتبار عمرانی این شهر را در سال گذشته برای راه‌اندازی سالن ورزشی 200 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: البته تنها 50 میلیون تومان از مجموع این مبلغ در سال گذشته تخصیص پیدا کرده و سال جاری نیز 200 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل طرح یاد شده اختصاص یافته است و مابقی منابع نیز از محل شهرداری این شهر تأمین می‌شود.

این مسئول به انجام چهار هزار مترمربعی طرح پیاده‌روسازی شهر بیدستان در سال جاری اشاره کرد و گفت: البته در حال حاضر تمام پیاده‌روهای سطح شهر بیدستان دارای آسفالت هستند و شهرداری بیدستان با توجه به انجام عملیات زیبایی مبلمان شهری و نیز همسان‌سازی در معابر اصلی شهر با جالیزهای ویژه نابینایان در رنگ‌های مختلف، از ابتدای سال تصمیم به انجام پیاده‌روسازی در شهر بیدستان گرفته است.

شهردار بیدستان همچنین از حد نصاب 10 هزار متری طرح پیاده‌رو‌سازی شهر بیدستان تا پایان سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/77005/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول