اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای اطلاع‌‏رسانی استان سمنان:

ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان‏‌های سمنان فعال شد

دبیر شورای اطلاع‌‏رسانی استان سمنان گفت: ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان‏‌های مختلف استان سمنان فعال شد.

ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان‏‌های سمنان فعال شد

ایرج کارخایی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان با اشاره به این‌که از دوم تا هشتم شهریورماه، سالگرد شهادت دو یار و یاور امام راحل رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نام‏گذاری شده است، اظهار داشت: در این هفته ضمن گرامیداشت شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر از تلاش‏ها و خدمات کارگزاران دولت خدمتگذار تجلیل به عمل می‌‏آید.

وی تصریح کرد: دو شهید عزیز رجایی و باهنر از سربازان و فداکاران راستین انقلاب و اسلام بودند که در راه خدمت به جامعه و استقرار ارزش‏‌ها و آرمان‏‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند و سرمشق و الگوی خدمتگزاری بودند و روش زندگانی و نوع مدیریت این دو شهید عزیز می‏تواند مبنای کار خادمان و خدمتگزاران باشد.

دبیر شورای اطلاع‏‌رسانی استان سمنان همچنین هفته دولت را بهترین فرصت برای اطلاع‏‌رسانی از خدمات و فعالیت‏‌های دستگاه‏‌های اجرایی به مردم عنوان کرد و افزود: در این زمینه، دستگاه‌‏ها و سازمان‏‌ها می‏‌توانند با شیوه‌‏های مناسب و جذاب و متنوع اطلاع‏‌رسانی مناسبی از عملکرد و فعالیت‏‌های خودشان را به مردم منعکس کنند و در این رابطه از ظرفیت و توانایی مطبوعات و رسانه‏‌ها خصوصاً صدا و سیما استفاده کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌‏الملل استانداری استان سمنان در زمینه برنامه‏‌های امسال هفته دولت عنوان کرد: اولین جلسه ستاد استانی هفته دولت در استان با حضور معاون سیاسی امنیتی و رئیس شورای اطلاع‏‌رسانی استان، فرمانداران و مدیران تشکیل و بر هرچه باشکوه‏‌تر برگزار شدن این هفته تاکید شد.

کارخایی در ادامه افزود: بر همین اساس، ستادهای شهرستانی فعال شده و برنامه‏‌ریزی در سطح شهرستان را انجام خواهند داد.

وی تصریح کرد: همچنین انتخاب کارمندان و مدیران نمونه و تجلیل از آنان در هفته دولت توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری سمنان انجام می‏‌پذیرد.

دبیر شورای اطلاع‏‌رسانی استان سمنان به دیگر اقدامات و برنامه‏‌های هفته دولت اشاره کرد و افزود: برنامه‏‌ریزی مناسب صدا و سیما برای انعکاس فعالیت‏‌ها و خدمات دستگاه‏‌ها در استان، انجام امور تبلیغاتی و فرهنگی توسط شهرداری‏‌ها، آغاز برنامه هفته دولت با حضور کارکنان و مردم در گلزار شهدای سمنان، انجام سفرهای شهرستانی استاندار و مدیران به شهرها و روستاها، استفاده از ظرفیت نمازهای جمعه جهت انعکاس فعالیت‏‌های دستگاه‏‌های اجرایی، برگزاری مراسم متمرکز و بزرگ در سطح شهرستان‏ها و افتتاح و بهره‌‏برداری از طرح‌‏ها و پروژه‌‏های مختلف در شهرستان‏ها با حضور مسئولان، تجلیل از شهیدان والامقام و ایثارگران عزیز و دیدار با خانواده‏‌های محرومان و برگزاری دیدارهای مردمی برای بررسی مسائل و مشکلات آنان از دیگر برنامه‌های هفته دولت است که اجرایی خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‏‌الملل استانداری سمنان در ادامه افزود: به منظور برنامه‌‏ریزی و هماهنگی لازم جهت اجرای برنامه‏‌های هفته دولت کمیته‏‌های مختلفی تشکیل شده است.

کارخایی عنوان کرد: کمیته نظارت و کنترل پروژه‌‏ها با مسئولیت معاون امور عمرانی استانداری برای جمع‌‏بندی کلیه طرح‏‌ها و پروژه‏‌های قابل افتتاح در سطح استان و کمیته اطلاع‏‌رسانی و تبلیغات با مسئولیت مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان جهت برنامه‏‏‌ریزی و استفاده از ظرفیت دستگاه‏‌های مختلف برای اطلاع‏‌رسانی و تبلیغات مناسب در ایام‌‏الله هفته دولت تشکیل شده است.

دبیر شورای اطلاع‏‌رسانی استان سمنان افزود: همچنین کمیته تجلیل از کارکنان با مسئولیت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری به منظور تقدیر و تکریم از کارمندان و مدیران که کارگزاران دولت اسلامی هستند، کار خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/2249/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول