اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل خبر داد

درمانگاه تأمین اجتماعی نمین هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل از کلنگ‌زنی ساختمان درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان نمین همزمان با هفته دولت خبر داد.

درمانگاه تأمین اجتماعی نمین هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پنبه‌ای عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات بیمه تأمین اجتماعی نمین اظهار داشت: این ساختمان بعد از کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی آن در مدت زمان 18 ماه تکمیل و تجهیز شده و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اعلام اینکه برای احداث این درمانگاه بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است،‌ تصریح کرد: این درمانگاه شامل بخش دندان‌پزشکی، اطفال، رادیولوژی، داروخانه مستقل، کلینیک تخصصی 24 ساعته و آزمایشگاه است.

پنبه‌ای با اعلام اینکه این درمانگاه در یک فضایی به مساحت پنج هزار متر مربع احداث می‌شود، خاطر نشان کرد: این درمانگاه از لحاظ برخورداری از تجهیزات پزشکی در سطح بسیار بالا قرار می‌گیرد و مجهز به جدیدترین امکانات است.

این مسئول با بیان اینکه راه‌اندازی این درمانگاه امکان دسترسی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران این شهرستان را به خدمات رایگان درمانی و دارویی امکان‌پذیر می‌کند، اضافه کرد: در حال حاضر در تمامی ساختمان‌های ملکی تأمین اجتماعی خدمات ارائه شده به بیمه‌شدگان 100 درصد رایگان است.

وی بیان کرد: ‌این درمانگاه علاوه بر پوشش بیمه‌ای 22 هزار بیمه شده اصلی و تبعی در نمین به بیماران عادی نیز ارائه خدمات می‌کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان با اعلام اینکه بیش از یک سوم جمعیت استان اردبیل زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی به شکل مستقیم و غیرمستقیم قرار دارند، یادآور شد:‌ ما به تمام بیمه‌شدگان اصلی و تبعه خود خدمات مطلوب و مناسب عرضه می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان نمین نیز در این جلسه با یادآوری اینکه راه‌اندازی این درمانگاه پاسخگوی مطالبات دیرین مردم منطقه می‌باشد، گفت: با توجه به ضعیف بودن وضعیت تجهیزات پزشکی این شهرستان امیدواریم راه‌اندازی این درمانگاه دغدغه‌ها و مشکلات را کاهش دهد.

سید تقی دریتیم خواستار آماده‌سازی و تحویل زمین مورد نیاز برای احداث این درمانگاه از سوی معاون املاک مسکن و شهرسازی استان شد.

وی در پایان تصریح کرد:‌ امیدواریم زمین در نظر گرفته شده پنج هزار متر مربعی هر چه سریع‌تر در اختیار مسئولان بیمه قرار گیرد تا نسبت به احداث و تکمیل درمانگاه مورد نظر اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/62006/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول