اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان:

456 مرکز در زنجان طرف قرارداد بیمه سلامت هستند

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: 456 مرکز مختلف با اداره کل بیمه سلامت استان زنجان قرارداد همکاری منعقد کرده‏اند.

456 مرکز در زنجان طرف قرارداد بیمه سلامت هستند

بهمن لازمی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در مجموع 110 پزشک عمومی با اداره‌کل بیمه سلامت استان زنجان قرارداد همکاری منعقد کرده‎اند.

وی با اشاره به اینکه 140 پزشک متخصص با اداره‌کل بیمه سلامت استان زنجان قرارداد دارند، تصریح کرد: 14 پزشک فوق تخصص نیز قرارداد همکاری با این اداره کل دارند.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان ابراز داشت: 17 مرکز آزمایشگاهی در استان زنجان با اداره کل بیمه سلامت استان زنجان به منظور همکاری قرارداد منعقد کرده است.

وی با بیان اینکه اداره کل بیمه سلامت استان زنجان در راستای ارائه خدمات بیمه‏ای به بیماران با 24 مرکز دندانپزشکی نیز در استان قرارداد همکاری منعقد کرده است، اضافه کرد: 84 داروخانه نیز طرف قرارداد این بیمه در استان محسوب می‏شود.

لازمی با اشاره به اینکه 14 مرکز پرتو پزشکی در استان زنجان با اداره کل بیمه سلامت استان زنجان قرارداد همکاری دارند، ادامه داد: 18 مرکز توانبخشی نیز با این اداره کل قرارداد همکاری منعقد کرده است.

وی 24 درمانگاه و مرکز بهداشت را طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت استان زنجان به منظور ارائه خدمات بیمه‏ای برشمرد و افزود: یک باب مرکز جراحی محدود نیز با این اداره کل قرارداد منعقد کرده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با بیان اینکه 11 باب بیمارستان در سطح استان زنجان با این اداره کل قرارداد همکاری دارد، اذعان داشت: در مجموع 456 مرکز در استان با این اداره کل همکاری می‏کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 600 بیمار خاص زیر پوشش اداره کل بیمه سلامت استان زنجان قرار دارند، تصریح کرد: هزینه درمانی بیماران خاص در استان بیش از 3 میلیارد و 456 میلیون ریال برآورد شده است.

لازمی هزینه درمانی کارکنان دولتی را در استان 16 میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: در مجموع بیش از 82 هزار و 145 نفر از کارمندان استان زیر پوشش بیمه‏ای این اداره کل قرار دارند.

وی تعداد روستاییان زیر پوشش اداره کل بیمه سلامت استان زنجان را بیش از 429 هزار نفر برشمرد و یادآور شد: هزینه درمانی روستاییان در استان بیش از 35 میلیارد ریال محاسبه شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با بیان اینکه تعداد افراد زیر پوشش بیمه سلامت استان زنجان در قالب بیمه ایرانیان بیش از 13 هزار نفر است، اضافه کرد: درآمد وصولی اداره کل بیمه سلامت استان از طریق بیمه ایرانیان بیش از 2 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اظهار داشت: در مجموع بیش از 557 هزار نفر زیر پوشش اداره کل بیمه سلامت استان زنجان هستند.

انتهای پیام/73006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول