اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قائمشهر در مجلس:

خبرنگاران مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ با اشاره به تلاش‌های خبرنگاران، گفت: اما خبرنگاران به حقوق خود نرسیدند و بعضا مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند.

خبرنگاران مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند

سیدهادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران، جامعه زحمت‌کش، فرهیخته، مظلوم و اهل تلاش هستند که شبانه‌روزی کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران با تلاش شبانه‌روزی در سرمای زمستان و گرمای تابستان در برف و باران و زیر تابش خورشید، برای اطلاع‌رسانی به جامعه کار می‌کنند، گفت: اما به حقوق خود نرسیدند و بعضا مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس با اشاره به اینکه هر روز باید روز خبرنگار باشد، خاطرنشان کرد: چراکه خبر در ثانیه ثانیه زندگی مردم ورود پیدا کرده و خبرنگاران هستند که اخبار را اطلاع‌رسانی می‌کنند و افرادی امین و صادق هستند.

وی ادامه داد: به عنوان خادم ملت، روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک می‌گویم.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: خبرگزاری فارس از خبرگزاری‌های به‌روز کشور است و به‌روز بودن در عرصه خبر باید ویژگی مشترک همه خبرنگاران باشد.

انتهای پیام/86007/ک10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول