اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان امام علی(ع) بجنورد:

امکان استفاده از بیمه‌های تکمیلی در بیمارستان امام علی(ع) بجنورد فراهم می‌شود

رئیس بیمارستان امام علی(ع) بجنورد گفت: مردم استان خراسان شمالی به زودی می‌توانند از بیمه‌های تکمیلی در این بیمارستان استفاده کنند.

امکان استفاده از بیمه‌های تکمیلی در بیمارستان امام علی(ع) بجنورد فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، محسن آباد اظهار کرد: مردم تا کنون نمی‌توانستند از مزایای بیمه تکمیلی بهره‌مند شوند و یکی از دلایل مهم آن، نبود بیمارستان خصوصی در استان است.

وی افزود: مردم استان تا پیش از این به اجبار جهت درمان و استفاده از بیمه‌های تکمیلی به استان‌های هم‌جوار مراجعه می‌کردند که با موافقت ریاست دانشگاه به زودی این طرح در استان اجرا می‌شود.

رئیس بیمارستان امام علی (ع) بجنورد همچنین از ارائه خدمات مناسب در بخش اورژانس این بیمارستان خبر داد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر با وجود کمبود اعتبارات، فضای محدود و نیروی کم بهترین خدمات رسانی را در بخش اورژانس این بیمارستان داریم.

آباد یادآور شد: با توجه به این که تنها بیمارستان تروما در استان هستیم اما پزشکان متخصص مختلف در همه رشته‌ها در این بیمارستان به کارگیری شده‌اند.

وی با بیان این که ضریب اشغال تخت این بیمارستان در بیشتر مواقع بالای 90 درصد است، گفت: 175 تخت در این بیمارستان وجود دارد که با توجه به آمار بالای مراجعه کنندگان ظرفیت تخت‌ها باید 2 برابر شود.

انتهای پیام/63002/ر/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول