اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

30 هزار فرهنگی خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه طلایی هستند

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تعداد 30 هزار و 97 فرهنگی در خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه طلایی هستند.

30 هزار فرهنگی خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه طلایی هستند

علیرضا کرباسچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به تعداد بیمه‌‌شدگان بیمه طلایی در خراسان جنوبی اظهار داشت: خدمات بیمه‌ای می‌تواند، کمک بزرگی برای پرداخت هزینه‌های درمانی فرهنگیان باشد.

وی با اشاره به تعداد فرهنگیانی که در خراسان جنوبی از خدمات بیمه طلایی بهره‌مند هستند، ادامه داد: در حال حاضر 30 هزار 97 نفر از فرهنگیان استان از بیمه طلایی برخوردار هستند.

13 هزار نفر دارای بیمه طلایی اصلی هستند

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه از این تعداد بیمه شده 12 هزار و 699 نفر اصلی هستند، تصریح کرد: همچنین از این تعداد 17 هزار و 398 نفر تبعی هستند.

کرباسچی با اشاره به مزایای بیمه طلایی اذعان داشت: دندان‌‌پزشکی تا میزان 2 میلیون ریال رایگان و با فرانشیز 20 درصد ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه هزینه‌های بیمارستانی، جراحی، نازایی و ناباروری رایگان است، متذکر شد: همچنین درمان تشخیصی، دارویی و پاراکلنیکی رایگان و با فرانشیز 20 درصد ارائه می‌شود.

پرداخت 500 هزار ریال برای خرید عینک

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از پرداخت 500 هزار ریال برای خرید عینک سالانه توسط این بیمه خبر داد و افزود: هزینه‌های ارتودنسی دندان شامل این بیمه نمی‌شود.

کرباسچی اذعان داشت: فرهنگیان می‌‌توانند از خدمات این بیمه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/69010/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول