اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

بیمه شدن 37 هزار هکتار از شالیزارهای مازندران

37 هزار هکتار از اراضی کشت برنج استان مازندران زیرپوشش بیمه کشاورزی قرار گرفت.

بیمه شدن 37 هزار هکتار از شالیزارهای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی استان مازندران، برنج به عنوان یک محصول استراتژیک کشاورزی همواره مدنظر بوده و مازندران نیز رتبه نخست تولید برنج در کشور را دارا است و در این راستا بالغ بر 28 هزار کشاورز برنج‌کار استان محصول خود را بیمه  کردند.

 اطلاعات مربوط به مشارکت برنج‌کاران استان با بیمه کشاورزی از ابتدای سال زراعی 92-91 تا نیمه اول خرداد ماه سال جاری است که بیمه تضمین تولید برنج نیز بر میزان 4 هزار و 400 هکتار در استان انجام شده و صندوق بیمه کشاورزی با همکاری مرکز تحقیقات برنج کشور و سازمان جهادکشاورزی استان در حال تهیه آمار عملکرد محصول برنج به تفکیک مناطق شهرستان‌ها به منظور اجرایی کردن بیمه تضمین تولید منطقه‌ای است.

*جلسه سرمایه‌گذار چینی شرکت آروید با مدیر ستادی بانک کشاورزی مازندران

در خبر دیگر روابط عمومی بانک کشاورزی مازندران آمده است: مدیران شرکت آروید به همراه سرمایه‌گذار خارجی این شرکت طی جلسه‌ای با مدیر ستادی بانک در استان دیدار کردند.

در این جلسه پیرامون تولید و توزیع ماشین‌آلات بخش کشاورزی به ویژه زراعت برنج با توجه به شرایط و اقلیم استان بحث و تبادل نظر شده و مقرر شد با توجه به ظرفیت موجود در استان بهره لازم درباره استفاده بهینه از مکانیزاسیون صورت پذیرد.

 بهره‌گیری از ماشین‌آلات وارداتی این شرکت که مورد تاکید مرکز توسعه مکانیزاسیون کشور بوده می‌تواند تاثیر خوبی در افزایش تولید و راندمان محصولات کشاورزی استان داشته باشد.

 در سومین خبر روابط عمومی بانک کشاورزی استان مازندران از جلسه جلسه مدیر ستادی بانک کشاورزی با فعالان اقتصادی و صاحبان واحدهای تولیدی استان خبر داده شد.

فعالان اقتصادی و صاحبان واحدهای تولیدی استان مازندران در نشستی با محمدی مدیر ستادی بانک کشاورزی دیدار کردند.

این نشست با حضور فرماندار بابل و جمعی از مسئولان برگزار شد و در این جلسه پیرامون روند حمایت بانک از واحدهای تولیدی، مساعدت برای واحدهای دارای دیون معوق بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

مدیر ستادی بانک در استان نیز پیرامون نحوه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و چگونگی حمایت‌های بانک کشاورزی، چگونگی مساعدت، تجمیع و تقسیط دیون معوق واحدهای اقتصادی سخنانی ارائه کرد.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول