اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

سخت و زیان‌آور بودن شغل خبرنگاران مورد توافق همگان است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: همه افراد منصف به سخت و زیان‌آور بودن شغل خبرنگاران معترف هستند و این هرگز از قداست و تعالی شغل صحابه خبر نمی‌کاهد.

سخت و زیان‌آور بودن شغل خبرنگاران مورد توافق همگان است

مصطفی افضلی‌فرد امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل با یادآوری اینکه اصحاب رسانه باید در راستای اطلاع‌رسانی شفاف و روشن اهتمام داشته و از هرگونه پنهان‌کاری دست بردارند، اظهار داشت: همانگونه که امام علی (ع) فرموده‌اند راویان اخبار زیاد اما مراعات‌کنندگان آن بسیار کم هستند که انتظار داریم اصحاب رسانه خبرهای صحیح، شفاف و روشنگرانه را منتقل کنند.

وی ضرورت حضور و مشارکت اصحاب فرهنگ و رسانه را در قالب جلسات شورای فرهنگ عمومی و کمیسیون‌های فرهنگی استانداری در قالب یک میهمان برای ارائه نظرات و پیشنهادات را مناسب ارزیابی کرد و گفت: ما نیز قبول داریم که نبود فضای مطلوب به کار هنری، فرهنگی و رسانه‌ای لطمه وارد می‌کند و با روح لطیف فعالان این عرصه چنین فضای انحصاری سازگاری ندارد.

 

شکل‌گیری کار گروه مبارزه با انحصار در کمیسیون اصل 90

افضلی‌فرد یکی از موضوعات کشور را موضوع انحصار توصیف کرد و ادامه داد: ما در کمیسیون اصل 90 کار گروه مبارزه با انحصار را شکل دادیم به طوری که شایسته نیست صادرات و واردات و یا برخی حرکت‌های تاثیر‌گذار در جامعه دست افراد خاص و منصوب به مسئولان کشور باشند که قطعاً‌ مبارزه با انحصار‌طلبی که یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) بوده است موضوع کاری ماست.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه باید در تمام حوزه‌ها توجه ویژه و نور‌چشمی‌ها کنار برود و با زدودن آثار انحصار‌طلبی همه بتوانند در میدان رقابت حضور پیدا کنند، تصریح کرد: مبارزه با انحصار‌طلبی در عرصه فرهنگی که خود یک آسیب جدی است بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

افضلی‌فرد ضرورت حضور گرم و مشتاقانه اصحاب فرهنگ و هنر را در جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری ملی و استانی یادآور شد و افزود:‌ در حوزه بیمه خبرنگاران و اصحاب فرهنگ و هنر قطعاً پیگیر موضوع از طریق وزیر جدید فرهنگ و ارشاد خواهیم بود و در این زمینه نتایج و دستاوردهای رایزنی‌های خو را دراختیار اصحاب فرهنگ و رسانه قرار خواهیم داد.

 

در دعوای ناعادلانه مدیر با یک هنرمند و خبرنگار شایسته است مدیر کنار برود نه هنرمند

افضلی‌فرد با اذعان به اینکه کار خبرنگاران سخت و زیان‌آور است و این سختی و زیان‌آوری هرگز از تعالی و ارزش کار خبرنگاران نمی‌کاهد، یادآور شد: بنده این موضوع را از طریق کمیسیون فرهنگی پیگیری خواهم کرد و قطعاً تلاش خواهم کرد تا قانون سخت و زیان‌آور بودن شغل خبرنگاری مصوب و اجرایی شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: در دعوای ناعادلانه یک مدیر با یک هنرمند و خبرنگار منصفانه آن است که مدیر کنار برود نه هنرمند، چرا که این هنرمند و فعال رسانه‌ای است که همیشه در صحنه حضور دارد و درد و مشکلات مردم را انتقال می‌دهد.

انتهای پیام/62001/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول